Etos test... vaag streepje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vandaag of morgen is mijn NOD dag. Vanochtend heb ik getest met een Etos test. Stom eigenlijk.. want ik lees zoveel slechte verhalen hierover. Nu kwam er een vaag streepje..

Ik lees wel overal dat een streepje een streepje is maar toch.

Verder voel ik me echt anders dan normaal als ik ongesteld moet worden. Dan heb ik een heel ander soort buikpijn.

Wie weet raad?

Heitje

he Heitje,

heb geen ervaringen met die testen, maar volgens mij ben je gewoon zwanger!!!!!! Ik ga je ook gewoon feliciteren!!!!
En als je het nou zeker wilt weten, waarom sjees je dan niet even langs de drogist en haal een andere test (Clearblue ofzo).

En als je het geduld hebt om langer te wachten, kun je beter over twee dagen ofzo nog eens testen.

Maar ik was nu naar de drogist gerend, hahahaha!

Liefs, Mienetje

Hey Heitje,

Ja je zou zeggen een streepje is een streepje!!!
Maar wat voor klachten heb je???
Of voel je nog niet zo veel als alleen anders???
Ja, je lichaam kan je aardig voor de gek houden hoor!!!
Probeer anders nog een paar dagen te wachten en dan weer een test te doen wel smorgens doen is het hormoon het hoogst!!!
Ga duimen succes hé!!!

Liefs Sandy

Hoi allemaal,

Leuk om al zo snel reacties te krijgen!

Ik heb best wel wat klachten. Ik heb al twee zwangerschappen achter de rug dus ik weet op zich wel (dacht ik) wat ik kan verwachten!

Maar wat ik voelde....

Vorige week een draadje bloed verloren in slijm (innesteling denk ik)
Vorig weekend echt een pesthumeur (heb ik nooit zo sterk)
Al anderhalve week misselijk en 's nachts wakker van een knorrende maag
Steken in mijn lies/zij en dus geen buikkpijn zoals je dat echt kunt hebben als je ongesteld moet worden
Verder heb ik normaal rond mijn NOD dag hele erge rugpijn en bruinverlies... nu dus helemaal niet!

Ik wil toch het liefst met ochtendurine testen dus ik haal gewoon een nieuwe test en test dan het weekend (als ik het volhou natuurlijk :) )

Jullie allemaal heel veel succes he!

Heitje

hoi heitje

ik ga je toch voorzichtig feliciteren hoor

een STREEP is een STREEP toch
hou ons op de hoogte

ik heb gisteren gestest met prodictor ik heb nooit de goed kopere testen gekocht
ik weet niet waarom

liefs mandy

Hoi Mandy,

Super hoor.. kun jij het al een beetje geloven dat je zwanger bent inmiddels?

Ik besef het nog niet helemaal hoor...

Heel veel succes,
Heitje

hoi heitje

of het een beetje tot mijn door dring nou niet echt
alleen mijn borsten en ochtend misselijk geven toch door dat het echt zo is
en heb jij ergens last van

liefs mandy

Hoi Mandy!

Tja... ik ben eigenlijk de hele dag door een beetje misselijk en soort steken in mijn lies/zij. Verder zie ik een beetje aan mijn gezicht, aan de lichte pukkeltjes dat er iets anders is als anders.

Verder voel ik me wel redelijk goed. In ieder geval beter als ik mijn voel als ik ongesteld geworden ben. Dan heb ik overal pijn!

Dus gaat goed!

Wanneer ben jij dan uitgerekend?

heitje

Terug
Bovenaan