Etos test... vaag streepje

Hoi Heitje,

Ik heb ook vaker een goedkope test gekocht, ook die van de etos. en ik
had toen ook een streepje en was zwanger. Ik denk dat die testen net zo
goed zijn als de duurdere.

Ik feliciteer je gewoon!

groetjes Thessa

hoi heitje

ik voel ook niet veel bijzonders maar het was wel duidelijk anders dan als ik ongi moest worden.. maarjea je lichaam kan je ook voor de gek houden he dus ik ging er eigelijk van uit van niet maar het isn gelukkig wel zo
ik ben op 4 feb 2007 uitgerekend klinkt nog heel ver weg

en waarneer jij????

hoi heitje
met die etos testen is niks mis hoor.ze zijn alleen idd een beetje vaag,maar een streep is een streep.toen ik zwanger was en een vage streep op de etostest had,had ik de volgende dag ook een vage streep op de clearblue.een week later was de clearblue wel duidelijk en mn laatste voorraad etostest nog steeds vrij vaag.maar je kan aan 2 kanten kijken,dat vond ik wel fijn(achterkant = duidelijker).ik zou zeggen:probeer het te bevatten meid!!en test morgen eens met een clearblue!!ik zou geen digitale nemen.als de uitslag vaag is zegt hij onterecht negatief,en om een streep kan je niet heen
alvast gefeliciteerd dan maar!!
groetjes kari

Jippie!! Weer een nieuw Zaankantertje in de maak!!! Gefeliciteerd!!
Snap je onzekerheid. denk dat ik het ook moeilijk zou kunnen geloven! Maar ja, zoals we altijd roepen "een streep is een streep". Onmogelijk om licht positief te testen zonder hcg hormoon in je urine. Gewoon zwanger dus!
geniet ervan, meis.
xxx Annette

Nou meid,

Ik denk wel dat je zwanger bent hoor, wat die etos testen gebruik ik ook altijd, ene ze zijn net zo goed als die duurdere....
Bij mij vorige maand dacht ik echt dat ik zwanger was, nou ik heb 3testen gedaan en was alemaal negatief en de avond na de 3de test werd ik ongi dus die testen bleek het wel goed te hebben....

Ik zou zeggen gefeliciteerd met je zwangerschap , geniet ervan....

liefs Chahidaatje

nou lieve meid ik feliciteer je vast
die test morgen geeft vast hetzelfde aan.
geniet ervan he
yes yes het gaat wel hard hier!

Jaaaaa, gefeliciteerd, het regent weer zwangeren.
Geniet ervan en doe het rustig aan.

Terug
Bovenaan