Even ander onderwerp.

he hoi hoi !!

Nou Sassie das toch wel echt werken hoor wat jij doet.. al is het bij je thuis...

Ik werk namelijk al 6 jaar als groepsleidster op een kinderdagverblijf en das hard werken hoor!!! De afgelopen jaren is mede hierdoor, i love the job!~!!!!!!!!!, veel groter geworden\\

nanny

hallo allemaal

ik ben taxichauffeuse dat doe ik nu twee jaar ik rij op een bus heb iedere dag drie rolstoellers gehandicapte kinderen naar school brengen en naar huis brengen tussen tijds ben ik thuis. doe dit met veel plezier.

groetjes geluk 1

ik ben ergotherapeute en werk vnml met lichamelijk en/of verstandelijk gehandicapte kinderen.
Dus ook de gezondheidszorg!!!

xx Puckylief

Ik ben zelfstandig ondernemer. Ik werk als interim Salarisadministateur en ga van opdracht naar opdracht. Op dit moment ben ik een opdracht aan het afronden bij T-Mobile en vanaf donderdag start ik bij de ABN AMRO op het hoofdkantoor. Erruuggg leuk! De beste keuze die ik maar heb kunnen maken! Wij hebben thuis de luxe keuze kunnen maken dat mijn man sinds mei vorig jaar is gaan huisvaderen (we hebben een zoon van 3,5). Hij heeft het complete huishouden op zich genomen. Echt super!

Ik ben juf van groep 4.
Ik werk sinds de geboorte van mijn zoon (bijna 2 jaar) parttime. Dit bevalt goed.

Groetjes mim

hier ook een zorgzame, ik werk in de kinderopvang (zowel op babygroep als dreumes/peutergroep) is zooo leuk werk!

groetjes

Hallo,

Ik ben 27 jaar en moeder van een dochtertje nikki van twee jaar.
Ik heb op dit moment geen werk, ik dacht dat ik huismoeder wilde worden maar ben toch op zoek naar een leuke baan. Ik heb ondertussen ook een kinderwens voor een tweede en ben gestopt. Ik kan nog niet kiezen of ik liever wil werken of een tweede wil, zijn er nog meer mensen in deze positie?

Terug
Bovenaan