even ander soort vraag...

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

even een ander soort vraag,

mijn vriend en ik wonen nu een aantal jaar samen in een grote stad in zuid holland,we
hebben allebei al eerder relatie gehad met kids,we zijn nog steeds bezig met een kindje van ons saampjes te kunnen krijgen,maar na 2 mk proberen we het nog wel maar we zien het wel momenteel wat er gebeurd..hihi.

Maar nu kunnen we wat we eigenlijk best leuk vinden om samen helemaal een nieuwe start   te maken met de kids enzo,om aan de andere kant van nederland te gaan wonen,tja leuk helemaal top maar ken er niemand en kids ook niet dus allemaal,werk zoeken het word me eigelijk een beetje veel nu..pfff want tis over ongeveer 3 weken dat we zouden gaan verhuizen dmv. woningruil leek het ons en hun makkelijk in de   schoolvakantie ...wat vinden jullie dit   toch door te zetten en der voor gaan??
we gaan van een grote   stad naar   een klein dorpje in zeeland..wie komen trouwens nog meer uit zeeland vandaan???

liefs maagd

Lijkt me wel heel spannend zeg om zo'n grote stap te wagen. Maar als ik het zo lees moet je alles heel snel doen. Een overhaaste beslissing is denk ik niet goed, nieuwe woonomgeving nieuwe kennissenkring op bouwen, nieuw werk en tussendoor ook nog proberen een kindje van jullie samen. Dat zijn veel veranderingen op een korte tijd.

Ik zou het denk ik niet doen, maar dat komt omdat ik van het stadsleven hou, ik vind dorpjes wel leuk maar er moet ook iets te beleven zijn.

zelf woon ik in zuid-limburg en zou hier nooit vandaan willen, maar dat ben ik. Het is een beslissing die jullie samen moeten nemen en ook 100% achter moeten staan.

Wens je veel wijsheid toe
Groetjes
Talke

Hoi!

Ook ik kom uit Zuid-Limburg,en zou hier ook nooit vandaan willen.
Maar ik woon in een dorp en heb jarenlang in een grote stad gewoont,lijkt me voor kinderen leuker in een dorp,maar ook daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik vind dat je het wel moet doen,is natuurlijk een hele stap maar ook een nieuw begin samen met je familie en dadelijk met een kindje erbij...een nieuwe start.
Hoewel ik het heel erg zou vinden om mijn familie en vrienden achter te laten...tja,moeilijke beslissing inderdaad.

Heel veel suc-6!
Liefs,Swinnie

ik denk dat jullie van te voren heelgoed nagedacht hebben of je dit wilt of niet. denk dat als jullie het niet doen heel veel spijt gaan krijgen.

natuurlijk kennen jullie daar niemand en de kinderen ook niet maar nieuwe vrienden en kennissen zijn zo gemaakt.
doordat je nu stress hebt omdat het allemaal wat sneller gaat wordt je bang en twijfel je of het wel de juiste beslissing is. ik zou zeggen even doorbijten!!
denk dat als jullie zoorsetten en over een half jaar terug kijken dat jullie ontzettend blij zijn dat je de stap genomen hebt.
weet wat het is als je alles tegelijk hebt dat hebben wij ook 1 keer in de 2 jaar. (nieuwe auto nieuwe baan getrouwd verhuizen)
dit is nu dus al de tweede keer in 4 jaar dat bij ons alles veranderd. het is zenuwslopend en geeft veel stress met zich mee maar dat is logisch je kan niet verwachten dat het allemaal vanzelf gaat.

probeer de redenen terug te vinden waarom jullie dit graag wouden doen want ik ga ervanuit dat je dit niet zomaar in je bol gekregen hebt. het lijkt mij dat je dara goed over nadenkt. praat erover met je mannetje vraag hoe hij zich erover voelt. en misschien wel makkelijk om dingen voor de verhuizing te gaan regelen.

denk dat jullie er met elkaar heel goed over moeten praten en als jullie het allebij niet meer willen omdat de redenen van toen niet meer relevant zijn ja dan kun je misschien beter blijven waar je nu bent.
maar zou het zelf absoluut niet afzeggen doordat het veel met zich meebrengt.
heel veel succes met het beslissen ervan en laat je nog even weten wat jullie gaan doen??

Hallo,

Wij gaan ook verhuizen, maar dan wel maar 1 straat verderop.
En zelfs ik twijfel of we er wel goed aan hebben gedaan en af en toe slaat de paniek toe.
Ik denk dat het gewoon komt door het onbekende en dan maakt het niet zoveel uit hoever je gaat verhuizen.
ik denk dat jullie hier toch wel van te voren al over na hebben gedacht, maar nu het zo dicht bij komt.......
Het is natuurlijk wel de kans om echt samen helemaal opnieuw te beginnen.
Heel veel succes met je beslissing!

Groetjes.

hi meiden,
thanx voor   de   reakties!!

En we hebben van te voren best veel   gekletst erover,gewoon nieuwe start in een nieuwe plaats..dorp.

We maken makkelijk aansleuiting ook dus dat is het probleem helemaal niet,we hebben alleen gisteren te horen gekregen dat we eventueel over een week of 2-3 erin mogen..help wat moet ik nu als eerste   regelen denk ik dan...

Of is het   verstandiger vanwege de   kids om pas met   de herfst te   verhuizen..maar nu is het   grote vakantie dus ook er handig..

Even   denken maar nog..

liefs maagd

Als je dan toch die knoop hebt doorgehakt zou ik zo snel mogelijk gaan. Ten eerste heb je dan geen tijd meer om te gaan twijfelen, wat je wel uitvoerig hebt als je tot de herfst wacht. Bovendien is t voor de kids denk fijner als ze na de vakantie meteen n nieuwe klas inkunnen..dan hoeven zij ook niet in te stromen tijdens t schooljaar..

T lijkt mij ook wel spannend. Moet eerlijk zeggen dat ik ook best n nieuwe start zou willen maken en als je die kans krijgt: waarom niet? En je zei de andere kant van t land, maar volgens mij ligt Zeeland niet zo heel ver van Zuid Holland af, haha..

xx

hi,

mellabella,dank je wel voor je lieve/leuke woorden..

idd andere kant van nederland is een tikkeltje overtrokken maar voor mij is dat   wel zo hoor...hihi

Ben eigelijk wel benieuwd wie er allemaal uit zeeland komen vlakbij goes/bergen op zoom???

mag ik vragen mellabella waarom jij ook een nieuwe start zou willen maken??

liefs maagd

Terug
Bovenaan