even andere klets .

hoi hoi ik ook maar dan wel   met 48 uur pijn .hihihihihihi
 het is allemaal wat .maar de verlangen naar een 2de is niet te beschrijven het lijkt sterker dan bij de1rst het duert ook allemaal zo lang pffffffff
hoop mijn ei een deze dagen te vinden en hem te vangen .

iris     nod7maart

Hoi,

Ik ben Sandra 26jaar en mama van Niels van 20 maanden. Woon in de buurt van rotterdam samen met mijn man. Gaan over 3 maanden verhuizen.Het lijkt mij heel erg on een kindje te verliezen. Tijdens onze zwangerschap ging alles goed nergens last van en de kleine is 3.5 uur na de uitgerekende datum geboren en nog wel in 9 uur tijd.

We zijn nu in de 3e ronde voor een broertje of zusje voor niels. Het duurde even voor we weer konden gaan voor een 2e want er komt nl een erfelijke spierziekte voor in mijn famillie dus moest dat eerst getest worden dat wij het niet hadden, en gelukkig ben ik geen drager.

Groetjes Sandra

Meiden!
Ik woon in Rotterdam en ben nu voor de 8e ronde, 1e kindje bezig.
Zit in mn klusweek dus moet nog even wachten tot 09maart!
Heel veel succes met de 1e en 2e/3e kindjes!!! En dat we maar heel veel geluk mogen hebben! xie maantje

Hoi allemaal,
Ik ben Mylene, 25 jaar en moeder van Byron (3,5 jaar). We wonen in Amsterdam. Ik ben sinds juli gestopt met werken om thuisblijfmoeder te worden. We zitten nu in ronde 2 en m'n ei is ongeveer nu!! we zijn dus flink aan 't klussen. hihi.
Liefs Mylene

Hey.

Ik ben Miena (schuilnaam). 33 jaar en wij hebben een dochter van bijna 3 jaar.
Wij zijn nu bijna één jaar bezig voor een 2e kindje.
Wij wonen in een klein dorpje in Noord-Holland, met veel kleine kindjes in de straat.
Erg gezellig dus voor onze dochter.
We hopen dat we haar snel mogen verblijden met een broertje of zusje.
Succes allemaal met het zwanger worden;

Groeten van Miena.

Hoi hoi,

Ik ben Bontrie (inge) en ben 21 jaar (16 maart 22)
En heb 21 september 5 jaar een relatie met mijn vriend.
We wonen nu bijna 2 jaar samen
Sinds maart 2006 zijn we bezig voor ons eerste wondertje.
Helaas nog zonder resultaat.
Momenteel werk ik in de huishouding maar ben op zoek naar een baan in de zorg.
Daar heb ik namelijk mijn diploma voor. Maar de banen zijn helaas niet voor het uitzoeken

Leuk om zo weer eens van alles over iedereen te lezen. Er zijn weer zoveel nieuwe op het forum.

Liefs Bontrie

Hoi ik ben Pebbles (schuilnaam)

Ik  woon in Zuid-Holland samen met mijn superlieve man waarmee ik ben getrouwd. Doe kantoorwerk, waar het momenteel even niet zo druk is (heb ik ook nog eens tijd voor nuttige dingen hi hi)
Ben in ronde  5 NOD is 1 mrt, echt spannend hoor.
Ik vind het ook erg leuk om over iedereen wat te lezen.

Liefs,
Pebbles

Terug
Bovenaan