even benieuwd, naar favoriete muziek..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Wat is jullie favoriete muziek/nummer en waarom??
Of een herinnering ergens aan?
Gewoon weer een onderwerrp waar iedereen wel aan mee kan doen..haha

Voor mij is Marco Borsato echt een topper..niet de man, maar de woorden..haha
En Michael Buble, Everything...ons nummer van onze trouwdag..En ik danste er met Lieve de kamer mee door, toen ze nog echt klein was..heerlijk dus..Ze ontspande er helemaal van.

Liefs Rina

Hoi Rina,

Hier Butterfly kisses van Rob Carlisle. Ik vond het altijd al een mooi nummer maar nu we zelf een meisje hebben is het nog specialer. Het is ook mijn ringtone.
Verder was het tijdens mijn zwangerschap Slaap Maar van Marco Borsato, ook echt tranen zo mooi.
In plaats van een geboorte kaartje hadden wij een geboorte cd naar iedereen gestuurd. Beide nummers stonden er onder andere op

groetjes Linda

Your beautiful van James Blunt. Erg afgezaagd misschien, maar heb het nummer vaak gehoord toen ik zwanger was van Feline.

En het nummer van 3js, de kleine man vind ik echt geweldig! En Anne van Herman van Veen.

En zo nog veel meer en vooral lieve nummers.

groetjes Maris

Dat is een veelomvattende vraag hoor!
Voor mij alles van Jamiroquai! De Beatles... Noem maar op.
En natuurlijk nummers waar je een speciale herinnering bij hebt... Ik ben wel  uit de jaren '70 dus misschien een oudere smaak haha!
God only knows-Beachboys
Little Star-Madonna
Afternoon delight-Starlight Vocal Band
Home-Simply Red
Jesus to a child-George Michael
Coming Home-Johnny Mathis
Mijn man (uit de  jaren '60)  is van de funk, oude house, garage en dance dus ik hoor dat ook veel maar weet dan vaak niet de artiest...
Ik houd van heel veel verschillende muziek, alleen Celine Dion vind ik moeilijk te verdragen..
Groet van Marianne

Hoi Marianne,
De jaren 70 zeg je??
Haha, ik zelf ook hoor..
1972, dus ws zelfde als jij??
Volgend jaar 37, dat was jij toch??
Nou, ik ken die muziek wel dus..hihi,
Erg leuk om te lezen wat mensen mooi vinden..
Vind muziek best belangerijk..door je leven heen..
Gr Rina

Hoi,
ik ben uit '73. Mijn muzieksmaak is heel breed.
Van Bon Jovi, Guns 'N Roses tot Andre Hazes!
Ik vind dat nieuwe nummer van Marco Borsato - dochters ook zo een tranentrekker hahaha, mooi nummer hoor.
Ook zijn duet met Trijntje Oosterhuis (wereld zonder jou), heb ik herinneringen aan en kan ik spontaan gaan huilen als ik het hoor.
Groetjes van Sonja

Ha die Rina,

Ik hou van best veel verschillende muziek. Beyonce vind ik geweldig, maar ook Rihanna, Marco B., Acda&deMunnik, Ilse de Lange......
dus een beetje nederlands en een beetje R&B..

gr. Ilone

hoi hoi

het liedje : nu dat jij er bent van trijntje oosterhuis
dat was voor mij een geweldig nummer , heb de tekst boven het ziekenhuis bedje van Ryan gehangen toen hij zo ziek was . en 2 maanden in het ziekenhuis lag.

verder houd ik van vanalles :
queen
roxette
jan smit
aretha franklin
UB40
Golden earing
jaren 60-70-80
nerderland talig( maar niet uren achter een)
vanalles dus

hahaha groetjes moekje

Terug
Bovenaan