even benieuwd, naar favoriete muziek..

hoi,hier wordt marco borsato veel gedraaid met o.a de nrs dochters-zij en vele anderen.
maar verder houdt ik van van alles wat van hazes tot reggae en van bon jovi tot phil collins,dus veel verschillende muziekgroepen.

sommoige nrs zijn echte tranentrekkers bij mij omdat ik er een herrinnering bij heb,zoals j.blunt-your beautiful.
hazes-geef mij je angst

groetjes

hoi
doe mij maar 80/90 muziek,rock,soms een lekkere hollandse meezinger.

summer of 69 van bryan adams,aerosmith heb ik leuke herinneringen aan.

gr petra

Ik hou van de 3j's, Gerard Joling. en een beetje die lounge house (zo noem ik het haha).
Verder vind ik Sting goed en de Prodigy. Zoals je ziet loopt mijn smaak nogal uiteen. Maar standaard zit er wel een Nederlandstalig cdje in de toren hoor!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hai Rina en de rest!

leuk zo om te lezen. Hier ook een marco fan hoor! Heerlijk die mooie nummers, radio hard en lekker meebleeren.
Radio gaat ook harder bij de heerlijke 80/90 muziek. Bij verschillende nummers denk je weer aan een bepaalde periode in je leven.
Laatst kwamen we op TMF een nummer van 2unlimited tegen, geweldig, haha.. dat we dat toen zo leuk vonden he? Gelijk weer ff wat nummers op youtube gekeken en das zo leuk!
Op mn werk vind ik kinderen voor kinderen, vooral die oude van vroeger ook zo geweldig om te luisteren. Grappig ook dat je die teksten bijna niet vergeet!

Bij het liedje van Silence van Delerium heb ik goeie herinneringen, met mn vriendin naar de stad en lekker dansen in de discotheek. Dezelfde discotheek waar ik Jeroen ben tegengekomen.....

Groetjes Saskia.

Hoi hoi,

mijn muzieksmaak is best wel breed. Maar hou wel van het "house"gedeelte zeg maar.

Ook Nick en Simon zijn hier favoriet! Manlief wordt er soms gek van
Als ik de DVD van ze opzet, weet Dylano niet hoe snel hij bij de TV moet zijn, en sterker nog... Hij begint te klappen als ze opkomen, wat leuk hé?! Heb ik hem geleerd
En savonds net voor Dylano gaat slapen gaan we altijd dansen/kroelen met Dylano op de liedjes: Hoelang en Herwinnen van dit duo.
Dylano weet het prs en legt zijn hoofdje dan op onze schouders, om nog eens ff lekker te kroelen met ons!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan