Even contact met de beheerder opnemen.........

Hoi allemaal,

ik heb net even bij "zoeken" gezocht naar voorgaande berichten van deze "dame". Ze kan wel normale reacties versturen. Ze schreef in een van haar berichtjes dat ze al 5 jaar bezig zijn voor een 2e kindje. Dat is inderdaad wel heel erg lang, maar om een ander haar zwangerschap nou niet te gunnen, vind ik wel erg ver gaan hoor. Dan ben je er naar mijn idee veel te veel mee bezig.

Hopelijk krijgt ze spijt van haar actie en biedt ze haar excuses nog aan.

Groetjes,

Ingrid

wat ziekelijk zeg van myra wever!!!!
echt niet normaal!!!!
ik schrok er ook echt van!!!

liefs wilma

Tis idd niet echt normaal,maar geloof dat zij al 5 jaar bezig voor een baby en met IUI enzo.
Maar dan nog is   het geen gepaste reactie maar wel sneu dat het bij haar niet wil lukken.

Dit kan inderdaad ECHT NIET! !!!!!!

Ik snap best dat je soms gevoelens van wanhoop kan hebben. Nu ik alweer in ronde 10 ben beland (voor nummer 2), ben ik  ook regelmatig 'jaloers' op alle meiden die zo snel zwanger zijn. Maar  ik heb al een dochter en weet dus  hoe mooi en hoe bijzonder een zwangerschap is en het krijgen van een kind. Dat wens ik juist iedereen toe!

En Myra, je hebt al een zoon. Dus ook jij moet weten hoe bijzonder het is. Hoe kan je dan meiden die net zwanger zijn een dood kindje toewensen?!!!!!
Ik zou de volgende keer tot 10 tellen als ik jou was, voordat je weer zo'n belachelijk berichtje schrijft. Of je moet dit forum niet meer bezoeken, want echt er zullen nog veeeeel meer meiden volgen die binnen een maand zwanger zijn.

gr, cee

Hallo,

Ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar lees af en toe gewoon even mee.
Ik vind dat er geen enkel excuus is voor zo'n reactie, ikzelf heb er ook dik 4 jaar over gedaan om zwanger te worden en in deze tijd ook veel moeilijke momenten gehad. Maar god zei dank nooit zulke gedachten gehad. Dat je af en toe jaloers bent op degene die wel zwanger zijn lijkt me een normale reactie, maar dit gaat echt te ver.
Tip voor haar probeer hier op een normale manier over je frustraties te praten, dan kun je veel steun en begrip terug verwachten. Ik denk dat je daar meer aan hebt als zoiets te doen.

Groetjes.

Terug
Bovenaan