even delen.

ik hou ook van organiseren. wij gaan waarschijnlijk voor volgend jaar eind april begin mei. en heb al een hele mooie jurk gezien. gewoon een lange gala jurk voor 's avonds en ik mag voor bij stadhuis mijn moeders jurk aan.

Er is niets leukers om te regelen dan een bruiloft nadeel ik werd een echte bruidzilla.

Je gaat dus echt in het stadhuis zelf trouwen? Wij hadden een zo genoemde buitenlokatie, wij zijn namelijk in het evenememten/reataurante locatie midden in het park getrouwd

@dromertje1987: je hoeft je niet te schamen. Ik ben al 9 jaar getrouwd en mijn jurk is ook nog niet naar de stomerij geweest. Ik heb hem in de wasmachine gedaan, op de fijne was en meteen opgehangen. Ziet er net zo schoon uit.

Werkt dat goed ja? Weetje mijn jurk heeft 4 lagen stof en daardoor erg duur om te laten stomen ben er toen 1keer achter aangegaan en dat zal me bijna 250euro kosten en heb daarna niet meer verder gekeken schrok en namelijk behoorlijk van de prijs...

Me schoonzus heeft hem ook gewoon in de was gedaan maar durf het eigenlijk niet..

Maar dus gewoon fijne was en direct ophangen en laten drogen

Ik had em weggebracht om te stomen en ze wilde het niet doen. Vanwege een bloem op de rok ofzo. Toen zelf in de wasmachine gedaan en hij is superschoon geworden. Het stomen zouden trouwens 87,50 hebben gekost. Hoeveel lagen stof maakt niet uit.

Terug
Bovenaan