even dipje

quote: ing3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2009 20:38:41'));

Hoi,

Mijn man heeft hetzelfde gehad en in het reguliere ziekenhuis duurde het ook allemaal veel te lang en na maanden van het kastje naar de muur te worden gestuurd kon hij niks meer. Hij is uiteindelijk met de ambulance afgevoerd omdat hij niet meer overeind kon komen en ook niet meer kon plassen. Hij heeft een second opinion aangevraagd via de verzekeraar en is zo bij Kliniek klein rosendael in Roosendaal bij Arnhem terecht gekomen. WAT EEN VERADEMING! Binnen een week hebben ze endoscopisch (dus geen grote ingrijpende operatie met lang herstel) middels een buisje zijn hernia weggehaald en de volgende dag liep hij weer. (en hij kon echt niks meer he!). Kortom als je het echt zat bent is deze kliniek een aanrader. Het is onderdeel van medinova en wordt door de meeste verzekeraars vergoed. Wij hadden spijt dat we niet veel eerder deze stap hadden genomen want je hele gezinsleven staat op zijn kop.

Sterkte en misschien heb je hier iets aan.

gr.Ing

Hiervandaan gaan er heel veel mensen naar Klein Rosendael, echt super goed geregeld daar!
Mijn collega stond laatst al een behoorlijke tijd op de lijst voor zijn knie in het zkh (in Nijmegen geloof ik), hij ging op eigen initiatief bij deze kliniek kijken, en had dat ook bij het zkh aangegeven dat hij dat ging doen.
Hij liep bij de kliniek de deur uit richting auto, helemaal onder de indruk, en wat denk je?
Hij werd gebeld door het zkh, er was iemand uitgevallen en nu was er ineens de week erop plaats...jaja tuuuuuuuurlijk!!
Het kan natuurlijk maar het was wel héél opvallend dat er ineens mogelijkheden waren terwijl er eerst bijna niets kon!

Dus blijkbaar helpt soms 'dreigen'   naar een ander te gaan ook al! Niet alleen in de winkel loont het zich te shoppen........

Veel beterschap!

Groetjes Saskia

Wat balen meid voor jezelf maar ook voor je man want dat doet echt zoveel pijn!!

Laat hem trouwens wel goed navraag doen want de operatie via het kijkbuisje zoals Ing beschreef (microtube methode) werkt niet voor iedereen. Bij een grote hernia kunnen ze nl niet alles weghalen en omdat je schrijft dat hij een dubbele hernia heeft... . Er blijkt nu dan ook een best wel hoog recidief percentage vertelde mijn neurochirurg.

Ik ben vorig jaar eerst via de microtube methode geopereerd en inderdaad dezelfde dag loop je alweer rond. Alleen na 1 week had ik weer net zoveel last en bleek er weer een grote hernia op dezlefde plek te zitten. Na 6 weken lag ik dus nogmaals onder het mes maar dan  via de conventionele manier.Mijn   hernia was achteraf dus te groot voor die methode.

Maar ik zou zeker kijken waar hij vlot terecht kan hoor of een hele goede fysio zoeken die misschien in de tussentijd nog wat verlichting kan geven.

Heel veel succes

groetjes chimene

Terug
Bovenaan