even doorklikken

A

Anoniem

Guest
Eventjes een klein beetje reclame voor mijn eigen site.
Ben je nog op zoek naar  originele  schilderijtjes  voor de babykamer? Of wil je straks een origineel geboortebord in de tuin? Klik dan  hier even verder.

Groetjes,
Inger
moeder sept 2006

O ja, steun ook gelijk KiKa in de strijd tegen kinderkanker en koop een KiKa-beer

Goh ik meen toch echt dat je site me bekend voorkwam.. vooral omdat er af en toe grote ergenissen ontstaan op de maandforums. Ik ben zelf van oktober 2007 en ben toch even gaan terugzoeken.. Wel apart, dat je daar zei dat je iets leuks had besteld...Iets bestellen bij jezelf??  Hele discussies zijn er over geweest (meen ook op andere maanden namelijk!) en toen net doen of je een leuke tip wilt geven, terwijl het dus wel reclame was!!!
Hieronder nog even de berichten (begin juli)..  

ik hoor eigenlijk niet thuis op dit forum, maar mochten jullie nog niet klaar zijn met het kinderkamertje dan moeten jullie eens op de site van www.inkyplinky.nl kijken. Daar staan echt hele leuke dingen op. Schilderijtjes, kinderkapstokjes en geboorteborden. Ik heb er laatst een schilderijtje besteld en het staat echt superleuk in het kamertje.

Groetjes,
Josie

En daarna dit bericht op reactie van anderen die dus beweerden dat het reclame was:
Nee hoor, geen reclame! Ik ben vorig jaar september bevallen van een zoontje. Ik ben toen zo leuk geslaagd dat ik anderen gewoon de tip mee geef. Dan kan iedereen er mee doen wat hij wil. Het is niet altijd makkelijk om iets leuks te vinden en dan zijn tips van anderen altijd handig.

Groetjes josie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Ik word een klein beetje (heel erg) MOE van die hele Inkyplinky site en van die Josie.

WANNEER houdt je nou eens op met die stomme reclame?
Je verzint iedere keer weer een nieuwe manier om het "bekend" te maken. Ik moet zeggen.......je hebt fantasie.

Dan doe ik er nog maar even een schepje bovenop, dit is de mail die ik van Inger ontving toen ik bij Inklypinkly klaagde over de reclame hier:

Beste Jane,

ik weet niet waar dit ineens vandaan komt, maar ik heb er niets mee te maken. Ik begrijp dat er iets over mijn site op een forum gezegd wordt. Vind ik eigenlijk alleen maar leuk, maar blijkbaar wekt het bij jou irritatie op. Nogmaals ik weet er niets van, dus ik zou zeggen, laat het aan je voorbij gaan en maak je niet al te druk.

Met vriendelijke groet,
Inger

I  NGER, WAT KAN JIJ GOED LIEGEN ZEG, IK NEEM BIJ DEZE DE EXCUSES DIE IK JE HEB AANGEBODEN N.A.V. VAN DEZE MAIL TERUG. DIT IS GEWOON IRRITANT!!!

Hahahahaha, Gesnapt!!!!

Ik denk dat je beter een paar  jaartjes kan wachten met adverteren hier, want zolang wij hier forummen zul je weinig credits halen bij de medemensen!!!

Hopenlijk is de boodschap nu EINDELIJK bij je door gedrongen...

Mar

hihihihi, ja ik klikte op dit bericht en zag de naam en bedacht me meteen dat wij op het oktoberforum ooit eens hebben gehad, en daar ontstond een discussie, maar ook het verwijt dat het gewoon een moeder was die een leuke tip had.. NIET DUS

Ze zal wel gedacht hebben, ach die zwangeren hebben toch allemaal last van vergeetachtigheid.... hahahahhah niet dus... ze heeft ook niet meer gereageerd...

Terug
Bovenaan