even doorklikken

GOTCHA!!!!!!!! Hahahahaha, goed speurwerk Marjolein, je kunt zo bij C.S.I. beginnen
Ze was inderdaad ook "incognito" op het septemberforum. Waar we trouwens weer reclame hebben gehad voor weer een andere schilderijtjes site. Je word er inderdaad een beetje moe van.

Miriam (34+6)

Whaaaaaaa...hij is goed zeg, ons het bewijsmateriaal gewoon zelf in handen spelen

Sufferd, dit is geen reclame die je maakt hoor, t wekt alleen maar irritatie op!!! Dat is nu wel duidelijk...
Ik kan me de discussie op het oktoberforum ook nog heel goed herrinneren, je liegt echt gewoon alles bij elkaar....  sneu hoor...

Anyway....ik lag al de halve nacht wakker en ben maar uit bed gegaan om een kopje thee te drinken...was dus behoorlijk sjaggie maar hier kan ik eigenlijk ook wel weer errug om lachen...

Hoop dat ik snel in slaap val en dit een uitzondering is, niet het begin van nog heel veel slapeloze nachten

Truste ladies.
Liefs Lotte

Nou Josie of Inger of hoe je dan ook echt heet, kom maar op met een reactie als je nog durft.

Ik hoop dat je nog het lef heb om hierop te reageren. Ik hoop het eigenlijk wel want ik ben erg benieuwd wat je voor deze keer weer verzint.

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA  

PROBEER HET OVER EEN JAARTJE OF WAT NOG MAAR EEN KEER WANT WIJ TRAPPEN ER NIET IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar dames nu even opletten.Misschien zijn er over een jaar wel weer meiden van ons die opnieuw zwanger zijn dat schiet dus ook niet op.Misschien een ander forum proberen???????Of een andere naam?Er is hier namelijk niemand meer die je nog serieus neemt.

Terug
Bovenaan