Ik heb het eigenlijk nooit als moeilijk ervaren, ja mijn dochter is het eerste geboren, maar door omstandigheden eigenlijk een achterstand, maar deels heeft ze die niet. en ben ook super trots nu op haar rollen, en vind het juist leuk om dingen die anderen al doen te lezen, dan ff kijken of ze het misschien ook al zou doen, en bij nee, acht, ze lacht, en dat vind ik belangrijker!!!!
Zo ook vande week filmpje gekeken van Rodin en blijven sitten WOW, vanavond geprobeert, nou nee, maar ja die honden zijn ook te leuk om te proberen te pakken. maar ik ben super trots op alle kleintje uit ons forum. want de 1 is sneller met diet en de ander met dat, en dan maakt ineens een andere een giga sprong!!!! en ja iedereen doet het op zijn eigen manier, ik loopte pas "los" bij ruim 2 jaar!!!!!!
Mijn man met 7 maanden!! Dus verschil moet er wezen.
Ik zeg wel dat ik persoonlijk moeite heb met de opmerkingen van spreken, en geluiden, kijk ook alle filmpjes zonder geluid, maar dat komt door onze omstandigheden. maar ben wel super blij voor degenen waar het bij gebeurt (zou ik ook zijn). en weet ook dat jullie snappen waarom ik misschien niet reageer.
Maar ik maak me iig niet druk als andere kinderen verder zijn dan rebecca, dat zijn een aantal al, en ik ben blij voor hun, en gaan mijn gedachten vaak naar de ouders toe die zoals laatst vermeld, kan ff niet op naam komen, die alles weer moet opruimen, nou dan ben ik nog blij dat het nog niet zover is!!!
Ik vind het juist leuk om die diversiteit te zien, Rebecca heeft pas sinds kort echt het rollen ondekt, en is al 8 maanden, en zit soms in kruiphouding, maar weet niet wat ze ermee moet doen.
Maar zonder geluid weet ze via een ijzige blik de aandacht te treken van papa, mama en de hondjes!!!!!
Ik zou zeggen voel je niet beperkt, zet alles neer, ik vind het giga geweldig om te lezen hoe het met de anderen gaat, en ja verschil moet er altijd wezen!!!