even een beetje verdrietig........

A

Anoniem

Guest
ik moet dit even van me afschrijven....

ik was gisteren boven aan het opruimen en kwam op de babykamer van Ninthe*
daar stonden nog steeds het kraampakket van de verzekering, de babydozen van prenatal enz....

ik dacht ik ben er nu wel aan toe om het allemaal eens op te ruimen...

dat ben ik gaan doen, ik heb alle pakjes op stapeltjes in de commode-la gelegd, heb de babydozen uitgezocht met wat we wel en niet willen bewaren....

en in 1x drong het tot me door.... al die super mooie kleertjes, die nooit gedragen zijn door onze dochter  tot 2 weken terug dachten we dat erweer een wondertje in mijn buik zat en dat die van al het moois wat we gekocht hadden en gekregen hadden mocht genieten, maar helaas het was ons weer niet gegund, ik kreeg een miskraam.

Ik was er even helemaal kapot van, het kamertje ziet er zo mooi uit, en ons meisje heeft er maar een paar nachtjes mogen liggen tot we haar voorgoed moesten missen....

Overmorgen heb ik een na-controle van de miskraam, ik krijg dan een inwendig onderzoek en ik ben in 1x helemaal zenuwachtig.
de engste dingen spoken door mijn hoofd, dat mijn waarde van het hcg hormoon te laag was omdat ik een late eisrong gehad zou hebben, en te kort zwanger was.
Ik ben na de bevalling van Ninthe* maar 1x ongi geweest en ook maar 2dgn. dus ja je kan best onregelmatig zijn eerst....
dat de bloedingen toch een innesteling waren omdat ik geen krampen had stolsels of wat dan ook verloor...
het was uiteindelijk helder-rood slijm wat ik steeds verloor.....

wat nou als ik nog wel zwanger ben????
dan zijn we door het dolle, maar ik heb de afgelopen 2 weken niet echt als een zwangere geleefd....

echt waar mijn keel zit dichtgeknepen, ik heb het er in ene benauwd van.... was het maar gewoon vrijdag avond dan is die spanning in iedergeval weg...

Liefs Randy

Ik wens je heel veel sterkte de aankomende dagen.
Ik zal aan je denken.
Liefs Stefanie

Ja meid wat moet ik zeggen?

Dit staat ons nog veel vaker te wachten, het feit dat je je meisje mist. Soms kan het een aantal dagen of misschien wel weken goed gaan! en dan ineens, overvalt het je! Het beste heb ik ondertussen geleerd is het op je af te laten komen.

Mocht je zwanger zijn dan is het vruchtje in ieder geval de eerste weken beschermd, omdat de aanmaak van de placenta in een veel later stadium pas plaats vindt. Dus maak je niet al te veel zorgen wat je de afgelopen tijd hebt gedaan.

De onzekerheid kan ik niet voor je wegnemen, kan alleen wensen dat het snel vrijdag voor je is.

Het kamertje waar jullie Ninthe* heeft ingelegen, ik weet het zeker, zal zeker in de nabije toekomst gebruikt gaan worden, houd je daar aan vast.

En misschien heel misschien zijn Ninthe* en Muisje* elkaar in de hemel tegengekomen.

Hele dikke kus
van talke (een mama die weet wat je doormaakt)

Hey Randy,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heb er geen woorden voor en je kunt ook eigenlijk niets zeggen om het verdriet te verzachten. Ik wil je alleen even laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef.

Liefs,

Jetteke

ik vind het echt heel naar voor jullie. Je zult haar nu wel heel erg missen. En dan nog die onzekerheid erbij. Ik wilde even laten weten dat ik met je mee leef en wens je heel veel sterkte de komende tijd.
Groetjes Kleintje83

Lieve Randy,

Ik kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en ben het met Talke eens dat je vooral je verdriet moet ondergaan en niet uit de weg moet gaan.
Ik hoop natuurlijk dat je toch nog zwanger blijkt te zijn, maar als dat niet zo is, probeer dan vertrouwen te hebben dat je wel zwanger kunt raken en het ook goed kan gaan.

Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je daar aan vast te houden en vertrouwen te hebben in de natuur. De selectie die de natuur maakt, vinden wij niet altijd leuk, maar heeft wel een reden.

En ik denk ook dat er vast binnen afzienbare termijn toch zo'n klein hummeltje in dat kamertje zal liggen!

Succes en sterkte tot vrijdag, ik lees stiekem nog even met je mee...........ik denk aan je!

~gr mama van MD

Hey Randy,

ik denk aan je en duim voor je.
Heel veel knuffels en liefs en geluk, sita

Lieve Randy,

Ik wens jullie heel veel sterkte en zal aan jullie denken.
Wees er voor elkaar en praat er vooral over.
Veel liefs Debbie

Terug
Bovenaan