even een beetje verdrietig........

Lieve Randy,
Krop in mijn keel bij het lezen van je verhaal, wat vreselijk voor je! Naar om alles te moeten opruimen. Enne... bij andere topic (over namen verzinnen) heb ik idd jouw mooie ninthe* als naam erbij gezet, ik las eerder al een stukje van jou en die naam is blijven hangen, vind ik prachtig! Dus door jou is deze op mijn lijstje gekomen. Sterkte meid!
liefs uit arnhem!

lienve randy
zo kippevel hoor  , ik heb er ook geen woorden voor maar wil je veel sterkte wensen( ook voor overmorgen) .En je meisje zal altijd bij jullie zijn .

veel sterkte linda

Lieve Randy,

Wat verdrietig voor je maar wel goed dat je er aan toe geeft en het van je af schrijft. Je ontkent het in ieder geval niet.
Ik hoop toch echt dat het geluk jullie snel toelacht. Het zou heerlijk zijn als jullie nu toch wel zwanger zijn. Maar zo niet dan komt jullie tijd zeker nog.

Ik wens je heel veel sterkte!

xx
Dile

Ik snap je verdiret helemaal hoor.

Vandaag is het 2 jaar geleden dat ik beviel van kleintje. Na 18 weken zwangerschap was onze mooi droom voorbij.

Maar nu 2 jaar later kijk ik in de wieg en zie daar een prachtig meisje van bijna 3 weken, en nu ligt in zijn bedje een gweldig knulletje van bijna 13 maanden.

Ik hoop echt dat jou en de andere hier dat geluk ook gegund is.

Blijf in ieder geval dromen, je dromen zijn je hoop voor de toekomst.

Sterkte
Miep

Weet niet goed wat ik moet zeggen, krijg er kippevel van.
Wens je alle goeds en heel veel sterkte.
LIefs

Lieve Randy,
Zo begrijpelijk en zo herkenbaar!!!!!!! Sterkte en gooi die tranen er af en toe maar lekker uit hoor!!
Liefs Tara

Terug
Bovenaan