Even een brandende (hele leuke) vraag aan jullie

Hi annet,

ik wil ook nog even reageren op je berichtje. Het is inderdaad je kindje dat je voelt en het is echt fantastisch om te voelen. Bedenk je echter wel dat het goed mogelijk is dat je het als je vanavond naar bed gaat niet voelt. Omdat het de eerste schopjes zijn die je voelde kan het zomaar wezen dat er nou een dag tussen zit voordat je het weer voelt. Ik wil je niet van je wolk af schoppen, maar het kan. Het is mij namelijk ook gebeurt en ik was gelijk in paniek!! Ik voelde het kindje al met 16 weken schoppen. Dat is erg vroeg voor een eerste, maar omdat ik altijd al last van mijn darmen heb kan ik heel goed onderscheid maken tussen darmgerommel en de kleine.

Annet geniet van het kleine wonder in de buik!!! Misschien dat je man wel al het hartje kan horen als hij zijn hoofd net boven je schaambeen legt. Dat is voor hem dan weer een ervaring die wij als vrouw niet kunnen horen. Geniet van alles en vooral elkaar. Voordat je het weet zijn jullie met z'n 3en

dikke zoen guppie

Hoi Guppie

Ik besef me hoor, dat het zomaar weer even kan duren...
Maar wel bedankt voor je medeleven. Inderdaad moet je
natuurlijk niet meteen denken dat het zo blijft..... Maar
ik ga vanavond toch wel een beetje anders naar bed denk
ik......hihi

Heel veel liefs Annet

Hoi Annet,

wat grappig; ik had dit ook met 18 weken en vroeg me ook af of dit die kleine was. Ja dus!!! Heerlijk idee hè??? Mijn vriend kon het twee dagen later zelfs al voelen! dit zal ook met je bouw te maken hebben denk ik, maar mijn vriend voelde het dus al bijna net zo snel als ik. Hij vond het overigens ook erg leuk.En het wordt alleen nog maar leuker, want het kindje gaat steeds meer bewegen (tenminste die van mij wel, de hele dag door. Ineens voel ik hem/haar weer) en je buik beweegt echt mee. Vorige week hebben we een afstandsbediening op mijn buik gelegd toen hij of zij wel erg tekeer ging en dat schommelde echt heen en weer. Erg grappig om te zien.

geniet er maar lekker van enne... slaap lekker!

Cindy (25 weken)

Hoi annet,

Ik ben niet zwanger, maar hoop binnekort weer te stoppen met de pil(als manlief wil).
Ik heb nu een zoontje van 9.5mnd.
Ik voelde hem al bij 16.5 wk en dat terwijl het mijn eerste was en ik ook de placenta nog eens aan de voorkant heb zitten.
Het kan dus zeker.
Ik was wel al bijna 26wk toen mijn vriend hem kon voelen, want telkens als hij wilde voelen stopte die kleine met schoppen.
Lekker gevoel he als ze aan het schoppen zijn, in het begin voelde ik het ook alleen s'nachts omdat je dan ontspannen bent en niet met van alles bezig bent..
Nog een fijne zwangerschap.

Groetjes Mary jane

Terug
Bovenaan