even een dip!!!!

Hallo allen,

bekkenklachten moet je wel serieus nemen hoor. Bekijk per dag wat je echt niet kunt laten. (een ander kan ook de was in de trommel of droger stoppen of stofzuigen) Je andere kind /eren hebben je aandacht wel hard nodig. Doe alleen de klussen waar je niet omheen kunt. Het is niet egoistisch of lui om het werk te laten liggen en aan je lichaam te denken. Neem alle hulp aan die geboden wordt en durf ook hulp te vragen. De buurvrouw is echt niet te beroerd om brood voor je mee te nemen als je het vraagt. Als je alles bij elkaar optelt doe je op een dag veel meer dan je eigenlijk denkt. Als je het nu binnen de perken kunt houden, zul je na de bevalling ook veel sneller hersteld zijn. ( ik spreek uit ervaring, ook nu bij mijn derde heb ik veel last van bekkenpijn. En deze keer lukt het weer wat beter om 'los te laten')
Succes

bedankt voor jullie steun! ik heb me er een beetje bij neer gelegd en kijk per dag aan wat ik kan. nog 1 week werken en ik ga weer de ww in... het is toch een tijdelijk contract die snel afloopt dus dan maar eerder stoppen....ik wil de laatste weken nog genieten en niet frustrerend rond lopen!

xxx

Terug
Bovenaan