Even een dipje

Lieve Mieka,

Geen ervaring met hoge bloeddruk, maar wel met teleurstelling en weet je lieverd, het komt allemaal goed! Helemaal als je straks die kleine in je armen hebt en je ziet zo'n gnomen-gezichtje tijdens het poepen haha.... Stel het je alvast maar voor en je ligt vast net als ik in een deuk :) (En dat doet bij mij best pijn... lachen....)

Verder geniet van het zonnetje! JE BENT ER BIJNA :)

(Hoop dat ik je zo een beetje opgepept heb...)

Joh wie heeft er nu wel bakken met energie op het end? En als je het hebt dan dosseer je het vaak zo verkeerd dat je daarna de hele nacht ligt te kermen van de pijn omdat je rug en bekken het nite b´meer trekken. Ik ben het ook SPUUGZAT. Alles staat hier klaar en ik heb er toch ook geen zin in. Een uur in de auto naar het ziekenhuis met weeën. Getverdemme. Stiekem hoop ik dat het dit keer zo snel gaat dat ik toch thuis beval, dan maar zonder verloskundige, maar daarna moet je alsnog naar het ziekenhuis. Als ik maar voor 19 april beval in ieder geval... want het systeem wijzigt hier in Zweden vanaf die datum. Je moet dan als alles goed gaat binnen 6 uur na de bevalling naar huis (dat was hiervoor 48 uur) En thuis is er geen kraamzorg en wel twee andere kinderen en in mijn geval een man die in de ziektewet zit. Dit laatste niet zonder reden helaas, dus ik moet niet teveel van hem verwachten anders zitten we een week later met hem weer in het ziekenhuis. Een hoop dus dat door mijn hoofdje spookt.

He Meiden.
Mijn dipje is zo goed als over enne we maken alweer grapjes.
We willen het nummer "I want to break free"van Queen draaien als ik mag persen ;)
We hebben veel vragen over hoe het allemaal gaat enne die kunnen we morgen stellen want dan hebben we een afspraak met gyn.
Het is allemaal zo onbekend en dat maakt het lastig.
Bab:
Je hebt mij goed kunnen opvrolijken, ik zie het beeld voor me ;)

Heerlijk het mooie weer enne mijn kerel kwam gisteren met 3 orgideeen in pot aanzetten omdat we gister 3 jaar getrouwd waren :)
Dus ondanks rot dag sloot ik het fijn af ;)

Tjejen:
Hoop dat je je hoofd beetje leeg kunt maken en dat het lekkere weer daarbij helpt.
We hoeven idd nog maar even.Ik duim met je mee.

Nu zo lekker gtst kijken (opgenomen) enne dan effe in tuin lezen.

Bedankt voor jullie lieve reacties
enne morgen horen wij meer.
Hoofdpijn is vandaag dragelijk (of het aan zwangeapsyoga ligt? ).

Terug
Bovenaan