even een gekke vraag over de sauna...

Ik vind het zelf echt helemaal niks. Misschien als ik weer slank ben na deze zwangerschap.
Maar dan wel een vrouwen avond, want je hebt wel starende mannen....

groetjes Maris

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2008 20:13:48'));

Ik vind het zelf echt helemaal niks. Misschien als ik weer slank ben na deze zwangerschap.
Maar dan wel een vrouwen avond, want je hebt wel starende mannen....

groetjes Maris

Jammer dat er bij jullie starende mannen zijn zeg!! Ik ben 1x in Utrecht naar de sauna geweest en toen was het ook. Daar zijn de sauna ook 4x zo druk als hier in Brabant vind ik zelf. Wij gaan naar een sauna in Goirle die niet te druk is en we gaan altijd op zondag, dan is het familiedag en mogen dekinders ook mee. Als Rik oud genoeg is dan gaat ie ook mee als hij wil!!

XX Saskia

P.s. Ik ben ook ECHT de slankste niet meer....helaas, maar ik heb er het scheit aan als ik dat even zo mag zeggen hahahaha

Hartstikke bedankt voor alle reacties! Ik zal maar eerlijk zijn: ik durf er echt niet naartoe. Het lijkt me veel te spannend. Misschien moet je er een bepaald mens voor zijn, maar het lijkt me doodeng als er ook mannen zijn. Een vrouwendag zou ik wel durven. Gek he, het is zoiets simpels en ik durf het niet. In ieder geval erg interessant om te lezen.

Bedankt!
Ps: zijn er nog meer vrouwen die het echt niet durven of ben ik de enige?

Ik ben een paar keer geweest. Maar ik durf het nu niet meer omdat ik echt een hangbuik heb.
Misschien als ik ooit weer slank ben, maar die hangbuik krijg ik nooit meer weg....
ben ik bang.

En als je al bijna niet durft zou ik sowieso gaan met iemand bij wie je je op het gemak voelt en afspreken dat jullie weggaan als je het niks vind.
En een vrouwenavond zou ik ook adviseren.

groetjes Mariska

hey!!

wat grappig om te lezen hoe verschillend iedereen denkt over de sauna...

Ik werk namelijk in de sauna!! als receptioniste...

Geloof me niemand maar dan ook niemand hoeft zich te schamen want er loopt echt van alles rond echt niet alleen mooie meiden in een strak lichaam.. ik doe regelmatig rondleidingen dus zie van alles langskomen.

om het kort te houden (kan er een heel boek over schijven) starende mannen worden hard aangepakt luisteren ze niet worden ze vriendelijk verzocht de sauna te verlaten om er vervolgens ook niet meer in te komen. wij zijn ook altijd blij 'blij'is niet het goede woord maar toch, dat vrouwen dat komen melden omdat we er dan wat aan kunnen doen want het zou toch jammer zijn als je daarom niet meer naar de sauna zou willen..

je kan me alles vragen gekke vragen zijn er echt niet...

ps. ik was zelf nog nooit in de sauna geweest voor ik hier ging werken, ook nu ga ik niet vaak maar dat komt alleen omdat ik het zo druk heb want geloof me het is heerlijk echt pure ontspanning gewoon even helemaal niets. eerste keer je badjas uitdoen is even moeilijk maar in de sauna is een handdoek (om op te zitten maar omhouden mag ook)  verplicht, ook in het restaurant alleen met zwemmen heb je niets om. dus je hoeft niet heel de dag naakt..

wij hebben gemengd, vrouwendagen, vrouwendagen met badkleding en gemengd badkleding... dus alle keus!!!

succes!!

je moet het echt een keer gedaan hebben

ok nog 1 tip.. kom op een rustige dag.

groetjes!

Hoi Hoi

Ik zou zeggen: Gaan!! Ik durfde eerst ook niet, maar het is me alles meegevallen.

Vaak kun je er heerlijk, bijkomen, kletsen.

Zelf ga ik niet echt voor de sauna,s < warm!! > maar meer voor het scrubben, zwemmen, bubbelbaden e.d.

Er zijn vaak ook speciale vrouwenavonden. Of bij sommige sauna,s zijn er ook bikini dagen. Kun je dus in je bikini.

Echt joh, er lopen zoveel verschillende mensen rond, dik, dun lelijk, mooi e.d. Ik schaam me niet meer hoor.

Liefs Kirsten

Hoi babybelle,

Je krijgt mij dus ook absoluut niet in een suana. ik wilde eerst niet reageren omdat jij juist aanmoediging nodig had om wel te gaan, maar nu je zo vroeg of je de enige was wilde ik toch even reageren.
Mijn zussen gaan vaak samen naar de suana en in het begin vroegen ze me dan wel mee maar ik ga ECHT niet. Helemaal verschrikkelijk om de hele dag naakt rond te lopen. Ook op een vrouwenavond trouwens. En het heeft niets met mijn figuur te maken want voor dat ik zwanger werd had ik wel een lekker lijf (al zeg ik het zelf) maar ik zou me echt verschrikkelijk ongemakkelijk voelen. En ik zou ook niet weten waar ik moet kijken, ik zou zo ontzettend niet willen staren dat het daardoor heel erg raar wordt. Je bent dus zeker niet de enige die echt niet gaat hoor. Maar ben wel benieuwd of jij door de verhalen van de andere er nu anders over denkt

groetjes Linda

Nou ik ben ook niet zo'n enorm "sauna typje" Ik ben geloof ik 1x in mijn blootje in een sauna geweest, bij mijn vorige sportschool (rustig moment) en omdat t all in was dacht ik, ik ga eens kijken. Nou er zat alleen een oude man en die negeerde me gelukkig maar dat ik me nu zo kon ontspannen.. nee. Ik zit gewoon ook niet zo graag in mijn blootje tussen de vreemde mensen, niet dat ik me enorm schaam ofzo maar ik kan me dan echt niet helemaal ontspannen. Nou gaan er ook niet echt veel mensen die ik ken er heen, dus de mogelijkheid doet zich niet vaak voor.
En als ik bijv bij t sanadome ben ofzo dan ga ik wel altijd, maar daar is alles met je badkleding aan...

Evelien

Terug
Bovenaan