Even een heel aparte vraag.

Heeft iemand hier halfbloed kinderen? Of is  zwanger van een halfbloed kind net als ik?)

Ben namelijk enorm nieuwschierig want mijn man is van origine Indiaas (Hindoestaans) en ikzelf ben marokkaans. Ik ben dus enorm benieuwd hoe licht of donker ons kindje gaat worden. Ik heb zelf nog nooit van deze combi gehoord dus ik ben gewoon enorm nieuwschierig wat voor kleurtje het krijgt. jaja, ik weet het ik ben een mafkeesje, het zullen de zwangerschapshormonen wel zijn haha.

Groetjes Aicha.

hoi

het is geen rare vraag hoor!
ik ben sinds 26 nov mama van een halfbloedje...
ik ben nederlands, maar mijn partner is 3/4 papoea en 1/4 moluks, dus onze dochter is 1/2 ned 1/8 moluks en 3/8 papoea... volg je het nog?

onze dochter is redelijk blank, maar heeft wel enorm donkere ogen en heel donker haar.
verder heeft ze nog steeds een grote mongolenvlek op haar billen, die wel langzaam lichter wordt, terwijl zij steeds meer kleur krijgt. we zijn benieuwd hoe de kleur uiteindelijk wordt, zeker met de zomer in aantocht (ahum het regent hier heel hard)

Angela

Hoi,
Mijn vriend is zuid amerikaans (chileen) maar of het een halfbloedje wordt moeten we nog maar afwachten. Wij hebben vrienden waarvan zij half yoegoslafisch is (hoe schrijf je dat ) en hij een halve indo, beiden donker haar en bruine ogen. Hun knulletje is hartstikke blank, blond haar en blauwe ogen...
Groetjes,
Rene 11w&5d

Ik heb geen flauw idee hoe je kindje eruit gaat zien! Mijn dochtertje heeft een donkere papa (die is zelf halfbloed, met een Ethiopische oma en een Turks-Russische opa), en ik ben zo bleek als maar zijn kan.
Al die tijd dat ze in mijn buik dacht ik een cafe-au-lait-kindje te gaan baren, maar niks hoor! Ze is bl-bl-bl, blond haar (wel die mooie krullen van papa!!), blauwe ogen, en ze is blanker dan de melkboer hahaha!
Nu ben ik weer zwanger, weer van een meisje, en nu kan ik me totaal NIET voorstellen dat deze wel een kleurtje zou hebben! Maar het kan alle kanten op, ik zag zelfs een meisjestweeling uit Engeland, waarvan er eentje blank was en de ander bruin, heel grappig om te zien (die ouders waren zelf allebei halfbloed)!
Dus wees geduldig (moeilijk hoor...), na de bevalling weet je het.... en dan duurt het nog wel een poosje voor alles zijn definitieve kleur krijgt zeg maar!
Daaaag, Joke

Hoi Angela, Ja ik volg je nog hoor haha! Wat een aparte combi zeg. Geweldig!

Waarschijnlijk ben ik de enige in de wijde omtrek die deze combi heeft want ik kan er niets over terugvinden als ik google haha!

En Rene, jouw kindje word zoewiezo halfbloed het bloed is toch half half?...;)

Liefs Aicha.

Hooooooooooooi Jippo,

Hahahah een cafe-au-lait kindje. Die opemerking ga ik onthouden haha geweldig. Het grappig eis dat in mijn familie blond krulhaar voorkomt (berberse achtergrond) Mijn zusje is blond en het kindje dat mijn broer heeft gekregen is ook blond. Ik kan werkelijk alleen maar gissen hoe mijn kindje eruit komt te zien...Ik kijk altijd naar stellen die ik op straat zie met hun kids naar iemand die dan zeg maar een beetje mijn kleurtje heeft en de ander mijn mans kleur en dan naar het kindje kijk wat voor kleurtje het heeft. Blijft inderdaad gissen hahaha!!

Cafe-au-lait kleurtje hahaha die onthoud ik hahahaha!!

Aicha.

Hoi,

Mijn ex is half antilliaans, en ik ben harstikke blank. Mijn zoontje is ook blank met blauwe ogen en licht bruin haar! Toen hij geboren was had ie wel allemaal zwarte krulletjes(zijn vader heeft kroeshaar) maar daar is nu niets meer van te zien!
Ik ben nu zwanger van een blanke man, dus dat het een blank kindje word is wel zeker maar ik ben nog steeds net zo benieuwd als ij de eerste wat er uit gaat komen hoor!

Groetjes Annemiek
27w6d

hoi hoi
ik heb twee kinderen van mijn exman en die is indisch,je kunt het aan de kids goed zien ivm de ogen.
ze hebben alle twee donkere ogen en donker haar.
meestal zijn halfbloedjes erg mooie kinderen hoor.
liefs sil

Terug
Bovenaan