even een mededeling

Ik wil alleen even iets kwijt, en dat is dat ik jullie een stel ontzettende hoogmoedwijven vind!

Onvriendelijk en bot tegen mensen die hier een vraag stellen als ze nog niet zwanger zijn.........dan horen ze nog niet bij die hypocriete club van jullie, en vinden jullie het nodig om deze mensen flink af te zeiken met z'n allen............zwak hoor.............. zullen de hormonen wel zijn. Voor jullie is het natuurlijk allang niet meer voor te stellen hoe het was om in de zenuwen te zitten..de dagen voor je NOD....
 
Ik weet niet waar je nu zo boos om bent, maar volgens mij is er al een tijd niet raar gereageerd op dit soort vragen. Ik vind het vervelend dat je er zo over denkt.
Ik hoop dat je snel zwanger bent en zelf bij dit "hypocriete" clubje hoort, want uit je berichtje lees ik dat je wel graag zwanger wilt zijn. Succes en ik hoop dat deze ronde je geluk brengt!

Kiki
 
Hallo anoniem,

Weet dat er niet altijd even vriendelijk reacties worden gegeven, maar er zijn ook genoeg zwangeren die wel gewoon de moeite nemen om een antwoord te geven.

Zelf ben ik inmiddels moeder en tijdens m'n zw.schap en ook nu komt ik nog steeds wel even kijken. Wie weet dat ik nog iemand een advies kan geven of gewoon vragen kan beantwoorden....

Enne, ik weet nog steeds hoe stressen het kan zijn voor je NOD en wat voor vragen je kan hebben en dat geldt ook zeker voor een heleboel andere meiden hier.
 
Je spreekt ook wel meteen iedereen aan terwijl er een hele hoop vrouwen/meiden hier zijn die wel gewoon reageren op berichten.Maar jij doet het zelfde als die hoogmoedwijven dus,je veroordeeld iedereen zo,ook die gene die wel normaal kunnen doen hier!!
Jammer,want zo kun je beter op het forum blijven waar je thuis hoort!!En anders niet reageren,net als de rest...
 
En trouwens, er bestaat niet voor niks een zwanger WORDEN forum. Daar zitten echt niet alleen meiden die nog nooit zwanger zijn geweest.

Volgens mij wordt er over het algemeen normaal gereageerd op vragen door nog niet zwangeren of naar de andere site verwezen. Denk dat jij hier de hoogmoedide persoon bent door zo'n bericht te plaatsen maar hoop je snel te mogen verwelkomen in 'ons hypocriete clubje'
 
Het is altijd erg leuk om dit soort berichtjes t elezen vooral omdat ze altijd anoniem geplaats worden. Wees een echte meid en zet dan ook je naam erbij dan heb je lef en recht van praten.

Daarbij komt dat je met je boodschap je eigen net zo hard hebt deel gemaakt hebt van het hypocriete clubje waarop je loopt af te geven.

Daarbij wens ik je wel heel veel succes met zwanger worden wat dat is een geluk wat iedereen word gegunt.

Groetjes Linda
 
Terug
Bovenaan