even een mededeling

Bij sommige vragen kan ik me wel voorstellen dat je je naam er niet bijzet. Zoals die vraag een paar dagen geleden van die meid die onzeker was over haar relatie en zich afvroeg of dit misschien aan de hormonen lag. Ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat jan en alleman weet dat jij aan je relatie twijfelt. Maar dat zijn normale vragen. Ik vind het helemaal niet juist als mensen vervelend gaan doen en al helemaal niet anoniem. Als je dan vervelend wil zijn dan moet je ook je naam erbij zetten. Maar dat gebeurt dus niet. Is jammer, maarja, dat zegt toch veel meer over die persoon die het lef niet heeft om onder eigen naam te gaan met zoiets dan over ons. Maar nogmaals, gewone vragen die een beetje genant zijn mogen best anoniem worden gesteld naar mijn idee (is toch een beetje zelfbescherming in dat geval).

groetjes, Jane 41+1
 
Als je het hier zo'n hyprocriete club vind, wat doe je dan hier?
Dan lees niet hier en schrijf niet hier!

Je beklaagt je over mensen en wat doe je zelf........? Is echt niet beter hoor!
Over het algemeen worden mensen hier niet afgezeikt, maar er is een forum voor het zwanger worden! Stel jullie vragen daar, er lezen daar ook zwangere vrouwen mee die jullie helpen kunnen, maar het is nou eenmaal erg irritant als je hier wilt lezen hoe het met andere zwangere vrouwen gaat, dat er vragen tussendoor komen die niks met dit onderwerp te maken hebben!!!!!!

Als ik een baby heb, ga ik toch ook niet op het kleuterforum mijn vragen stellen.
 
Ohhhhh is het zo belangrijk dat je het beestje een naam kunt geven dan?......

Mijn naam is Debbie en voor degenen die wel vriendelijk kunnen reageren, SORRY....

Maar als men hier een vraag stelt zijn de reacties nul komma nul. Of vervelend.

Groet Debbie
 
Het maakt verder toch niet uit of iemand nou anoniem een vraag steld of beantwoord??Als iemand zijn naam niet wil geven is dat haar keus!Als die onaardige opmerkingen maar achterwegen blijven,toch?
Gr.Sara
 
ooh wordt hier echt moe van bah bah ik snap nie waarom men zijn eigen niet gewoon lekker met zijn zwangerschap kan houden of zo ga breien haken of weet ik veel als je nix betrs te doen hebt dat jij ubrhuapt dan nog de moeite neemt om zo'n vraag te stellen zeg als dit toch maar een clubje forum is of wat dan ook?????
 
Terug
Bovenaan