heyhey
idd een belangrijk onderwerp.
wij hebben het er ook al een aantal keer over gehad hier.
voordat nathalia geboren werd, hebben we mijn ouders als voogd gevraagd.
moet eerlijk zeggen, dat wij nog geen testament hebben, die moeten we nog op laten stellen (zodra we het geld hebben)
maar een briefje, met handtekeningen schijnt ook rechtsgeldig te zijn.
wij hebben een map, met al onze wensen voor als we dood zijn.
(hoe je begraven wilt worden, of je bloemen wilt enz enz)
daar hebben wij bijde onze brief in gedaan.
(en ook een brief voor nathalia, mochten wij komen te overlijden, kan ze altijd terug lezen hoeveel wij van haar hielden)
als alleen ik kom te overlijden, weet erwin ook precies wat hij moet doen.
nl zo dicht mogenlijk bij mn ouiders gaan wonen, zodat hun op nathalia kunnen passen als hij gaat werken en ze zo dus niet 5 dgn per week naar het kdv moet.
en het is voor hem ook makkelijker.
ik ben een hele tijd bang geweest, dat ik zou komen te overlijden, en dat alles niet goed geregeld was.
ook heb ik toen (veel te veel) gezegd tegen erwin dat hij nooit die map moet vergeten, die bij onze belangrijke papieren ligt.
gelukkig weet hij het nu wel en ben ik eindelijk gerustgesteld.
nathalia komt goed terecht, bij erwin en als hij ook komt te overlijden voordat ze 12 is, gaat ze naar mn ouders.
*(na der 12e mag ze kiezen bij wie ze wilt wonen en aan de hand daarvan gaat de rechter kijken of dat reeel is)
nu we het toch over dit onderwerp hebben (de dood bedoel ik)
stel dat je kindje komt te overlijden............ je kindje als donor beschikbaar stellen of niet?
sorry, weet dat dit natuurlijk een heel gevoelig onderwerp is, en je gunt het echt helemaal niemand.
maar ook dit vond ik een onderwerp om over na te denken, en te bespreken met mn vriend.
ik wil nathalia als donor beschikbaar stellen, zodat andere kindjes nog geholpen kunnen worden, als dat mogenlijk is..
hoe denken jullie hierover?
liefs, do
idd een belangrijk onderwerp.
wij hebben het er ook al een aantal keer over gehad hier.
voordat nathalia geboren werd, hebben we mijn ouders als voogd gevraagd.
moet eerlijk zeggen, dat wij nog geen testament hebben, die moeten we nog op laten stellen (zodra we het geld hebben)
maar een briefje, met handtekeningen schijnt ook rechtsgeldig te zijn.
wij hebben een map, met al onze wensen voor als we dood zijn.
(hoe je begraven wilt worden, of je bloemen wilt enz enz)
daar hebben wij bijde onze brief in gedaan.
(en ook een brief voor nathalia, mochten wij komen te overlijden, kan ze altijd terug lezen hoeveel wij van haar hielden)
als alleen ik kom te overlijden, weet erwin ook precies wat hij moet doen.
nl zo dicht mogenlijk bij mn ouiders gaan wonen, zodat hun op nathalia kunnen passen als hij gaat werken en ze zo dus niet 5 dgn per week naar het kdv moet.
en het is voor hem ook makkelijker.
ik ben een hele tijd bang geweest, dat ik zou komen te overlijden, en dat alles niet goed geregeld was.
ook heb ik toen (veel te veel) gezegd tegen erwin dat hij nooit die map moet vergeten, die bij onze belangrijke papieren ligt.
gelukkig weet hij het nu wel en ben ik eindelijk gerustgesteld.
nathalia komt goed terecht, bij erwin en als hij ook komt te overlijden voordat ze 12 is, gaat ze naar mn ouders.
*(na der 12e mag ze kiezen bij wie ze wilt wonen en aan de hand daarvan gaat de rechter kijken of dat reeel is)
nu we het toch over dit onderwerp hebben (de dood bedoel ik)
stel dat je kindje komt te overlijden............ je kindje als donor beschikbaar stellen of niet?
sorry, weet dat dit natuurlijk een heel gevoelig onderwerp is, en je gunt het echt helemaal niemand.
maar ook dit vond ik een onderwerp om over na te denken, en te bespreken met mn vriend.
ik wil nathalia als donor beschikbaar stellen, zodat andere kindjes nog geholpen kunnen worden, als dat mogenlijk is..
hoe denken jullie hierover?
liefs, do