even een tegenvaller

hey meiden

ben net naar de vk geweest.
de kleine maakt het goed, maar heb te horen gekregen dat ik niet thuis mag bevallen (wat ik zo graag wilde) moet nu in t ziekenhuis bevallen.
dit ivm mijn trappen, die aan de smalle kant zijn.
een brancard zou er niet door passen, mocht er nood aan de man zijn.
baal er behoorlijk van. vind een ziekenhuis voor iets medisch,niet voor zo'n vrolijke gebeurtenis.
maar t is niet anders.
we kunnen onze portomonee wel weer opentrekken.
480 euro kost dit grapje ons weer :S

balen balen balen.
maar goed, we gaan het maar weer positief bekijken.... heb ik inieder geval al die troep niet thuis hahaha.

moest t ff kwijt.
volgende week de 20 weken echo.
spannend :D
kan niet wachten om onze ukkie weer te zien :D

liefs, do

Hoi Do,

jammer dat je niet thuis mag bevallen. Ik kan me voorstellen dat je daar flink van baalt. Ben je van Nathalia wel thuis bevallen? Misschien krijg je voor die tijd alsnog een medische indicatie en hoef je die €480 niet te betalen.
Wel spannend volgende week de 20 weken echo!

Groetjes Danielle

heyhey

van nathalia ben ik in het kraamhotel bevallen.
maar dat is nu geen optie, aangezien ik daar dan minimaal 3 dagen moet blijven, en ik nathalia niet 3 dagen wil missen (en erwin natuurlijk)

als ik mag kiezen tussen 480 euro betalen, of medisch.... laat me dan maar die 480 euro betalen hahaha

bedankt voor je reactie.... je hoort t volgende week wel, hoe de echo is gegaan :D

liefs, do

Ik ben op eigen verzoek in het ziekenhuis bevallen en ik heb niks betaald, dat heeft de verzekering gedaan. Dus kijk even in je polis, meestal wordt dit gewoon vergoed hoor!
Groetjes Noor

@ Noor,

Mijn schoonzus moest het ook zelf betalen, ligt dus echt aan de verzekering die je hebt!
En idd Do, liever betalen dan dat je om medische reden in zh moet bevallen.
Ik ben erg benieuwd naar de 20wkn echo!

Liefs Irene

Hey meis,

Ik ben van alle 2 in het ziekenhuis bevallen en ik vond het erg gezellig. Ik lag dan ook bij alle 2 mijn kiddies wel 5 dagen, dus das misschien anders. ik wilde ook altijd thuis bevallen, maar heb me er wel altijd super veilig gevoeld! En het moment is zo mooi, dat het waarschijnlijk dan niet uitmaakt waar je ligt!

Groetjes

Het is inderdaad een tegenvaller als je te horen krijgt dat het anders zal gaan dan je graag wilde.
Balen hoor !
Ik ben ook erg benieuwd naar je echo !!
Geniet ervan !!
Liefs, Sophie
Voel je je inmiddels wel weer helemaal goed ?

Kijk inderdaad effe in je polis of bel morgen naar je verzekeraar als het je niet duidelijk is, blijkbaar zit het niet in het basispakket maar wie weet ben je er wel voor verzekerd...
Ik heb 4 kindjes, ben 2 keer thuis bevallen (de 1e en de laatste) en 2 keer in 't ziekenhuis.De ziekenhuisbevallingen waren op zich prettig, als het druk is merk je wel dat je op de lopende band ligt, zo gezegd, maar ach, je ligt te bevallen, je denkt dan toch niet zo snel op de rest om je heen.Ik was binnen 2 uur weer thuis, lekker in eigen bedje, wat zeg ik, kroop met dekbbed alweer op de bank, lekker hangen.Dus het kan ook snel....
Kijk je verzekering effe na, zou toch fijn zijn asl je niet hoeft te betalen...
Klonk het hartje trouwens weer goed vandaag bij de verloskundige?
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan