Hoi lieve Monique,
Die Romed ovulatietesten moet je inderdaad niet kopen hoor. Ik had er 6 en heb ze alle 6 kunnen weggooien omdat ze gewoon niet werkten!! De zwangerschapstesten zijn een stuk beter! Monique, als je nu voor me zou staan zou ik je echt recht in de ogen kijken en je even streng toespreken hahaha. Hoezo wil je niet te snel bellen. Wat is te snel? Lieverd, je bent al zo lang bezig en met jouw geschiedenis van een bbz en een miskraam vind ik dat je alle recht hebt op duidelijkheid. En als de arts dat niet vindt dan is het gewoon een onbeschofte kerel die zijn werk beter moet doen! Zo dat is er uit! Echt Monique, je hebt alle reden om een onderzoek te krijgen en laat ze je daar niet van weerhouden. Jij bent degene met de kinderwens en de klachten en je bent ECHT GEEN zeur!!
Wel goed dat je een temp. verhoging had vanmorgen!! Goed dat je hebt geklust! Robin is al een week ziek dus onze laatste keer was zondag!!!! Ik heb wel dagelijks de CB test gedaan om er zeker van te zijn dat ik geen eisprong zou missen. Vanavond is mijn mannetje vrij dus dan gaan we wel even klussen.
Ik heb net als jij vaak dat ik denk, hadden we nou maar gisteren wel even geklust... maarja, nu Robin de griep had ging dat even niet door helaas.
Ik heb trouwens ook een maansteentje gekocht eergisteren. Ik heb 'm aan mijn armband zitten... baadt het niet dan schaadt het niet toch! Ik slik ook al ruim 2 weken teunisbloemolie dus meer kan ik niet doen om mijn eisprong te bespoedigen. Het is nu precies 5 weken geleden dat ik ongi was. Onvoorstelbaar dat er niets is gebeurd sindsdien. Er moet binnenkort toch iets arriveren, een ongi of een eisprong!
Vanmorgen maar weer even flink wezen sporten. Het helpt wel om zo mijn gedachten te verzetten. Al heb ik absoluut nog wel mijn dipjes maar dat begrijpen jullie vast wel. Mijn kinderwens groeit met de dag.. helaas is mijn geest al veel verder dan mijn lijf. Monique, ik heb ook vaak dat ik droom over kinderen. Ik ben 2x naar een paragnost geweest en ze zeiden allebei dat ik 2 zoontjes zou krijgen. Ik hoop dat ze gelijk hebben!
Nien, had nog een berichtje staan onder het andere berichtje. Hoe is het met jou? Wat zul jij gelukkig zijn na je laatste echo! Voel je je goed?
Nou meiden, ik ga stoppen. Ik spreek jullie snel weer. Jullie zijn heel speciaal voor me!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke kus F.