Even een tip om toch op de site te komen

Hoi meiden,

Ik heb een tip. Als je deze site (dus als je al in het forum staat) toevoegd aan je favorieten en vanuit daar steeds naar de site gaat dan kom je wel meteen op de site. Je kunt dan alleen niet naar de andere forums want als je op onderwerpen klikt dan krijg je alsnog de melding, refresh your browser maar zo kom je in ieder geval zonder problemen op deze site (dat is bij mij tenminste het geval).

Groetjes F.

Hi Girls,

Fred, ik heb zonet je raad opgevolgd en dit forum onder mijn favorieten gezet.
Kon er gisteren n.l weer niet op komen.
Maar zoals ik lees ben ik niet de enige.

Dus jullie vinden de ik de HA moet bellen.
Helaas ben ik een echte "uitsteller".
Ik wil niet te snel bellen n.l.
Zelfs na wat er vorig jaar is gebeurt.
Het komt omdat ik toen en ook met mijn miskraam niet altijd serieus ben genomen.
Alhoewel er wel enige verandering is.
Mijn temp was vanmorgen wat hoger!
Was 36.76, zou er dan toch nog een ei komen.
MB geeft niks aan.
Afscheiding was gisteren wel veel minder [beetje heel licht br. van kleur]
Monique wacht nog even af.....
Maar...als het di-dag nog zo is dan bel ik de HA wel hoor.
Zeker met onze vakantie in het vooruitzicht.
Ik moet zeggen dat ik er momenteel heeeeel erg mee bezig ben.
Vannacht ben ik in mijn droom bevallen van een dochtertje.
We konden maar niet uit de naam komen, heb ik al eens eerder gedroomd.

Trouwens Fred, ik las zonet dat je wit slijm hebt.
Klussen joh!!!!
Dat is toch een goed teken!
Wij moeten ook hoognodig "aan de gang"!
Woensdag was voor het laatst....aih.
Manlief heeft late gehad en ik vroege en het is bij mij erg druk [kom steeds met hoofdpijn thuis] dus naar sex staat mijn hoofd niet].
Vandaag 1 dagje vrij dus zal vandaag mijn best doen.
Komt jullie dat ook bekend voor dat je er achteraf spijt van hebt dat je het niet eerder hebt gedaan?
Ik denk nu, hadden we gisteravond maar.....
Aan de andere kant kunnen spermacelletjes soms wel 4 dagen overleven......
Hope so!
Oh, ja Fred.
Ik had het laatst over de ovu testen van Romed [waren heel goedkoop]
Is toch geen aanrader.
Ik lees verhalen dat dat ding niets aangeeft.
Moeten we ook niet hebben!

Nou meisjes, een heel fijn weekend!
Kus, Monique

Hoi lieve Monique,

Die Romed ovulatietesten moet je inderdaad niet kopen hoor. Ik had er 6 en heb ze alle 6 kunnen weggooien omdat ze gewoon niet werkten!! De zwangerschapstesten zijn een stuk beter! Monique, als je nu voor me zou staan zou ik je echt recht in de ogen kijken en je even streng toespreken hahaha. Hoezo wil je niet te snel bellen. Wat is te snel? Lieverd, je bent al zo lang bezig en met jouw geschiedenis van een bbz en een miskraam vind ik dat je alle recht hebt op duidelijkheid. En als de arts dat niet vindt dan is het gewoon een onbeschofte kerel die zijn werk beter moet doen! Zo dat is er uit! Echt Monique, je hebt alle reden om een onderzoek te krijgen en laat ze je daar niet van weerhouden. Jij bent degene met de kinderwens en de klachten en je bent ECHT GEEN zeur!!

Wel goed dat je een temp. verhoging had vanmorgen!! Goed dat je hebt geklust! Robin is al een week ziek dus onze laatste keer was zondag!!!! Ik heb wel dagelijks de CB test gedaan om er zeker van te zijn dat ik geen eisprong zou missen. Vanavond is mijn mannetje vrij dus dan gaan we wel even klussen.
Ik heb net als jij vaak dat ik denk, hadden we nou maar gisteren wel even geklust... maarja, nu Robin de griep had ging dat even niet door helaas.
Ik heb trouwens ook een maansteentje gekocht eergisteren. Ik heb 'm aan mijn armband zitten... baadt het niet dan schaadt het niet toch! Ik slik ook al ruim 2 weken teunisbloemolie dus meer kan ik niet doen om mijn eisprong te bespoedigen. Het is nu precies 5 weken geleden dat ik ongi was. Onvoorstelbaar dat er niets is gebeurd sindsdien. Er moet binnenkort toch iets arriveren, een ongi of een eisprong!
Vanmorgen maar weer even flink wezen sporten. Het helpt wel om zo mijn gedachten te verzetten. Al heb ik absoluut nog wel mijn dipjes maar dat begrijpen jullie vast wel. Mijn kinderwens groeit met de dag.. helaas is mijn geest al veel verder dan mijn lijf. Monique, ik heb ook vaak dat ik droom over kinderen. Ik ben 2x naar een paragnost geweest en ze zeiden allebei dat ik 2 zoontjes zou krijgen. Ik hoop dat ze gelijk hebben!

Nien, had nog een berichtje staan onder het andere berichtje. Hoe is het met jou? Wat zul jij gelukkig zijn na je laatste echo! Voel je je goed?

Nou meiden, ik ga stoppen. Ik spreek jullie snel weer. Jullie zijn heel speciaal voor me!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke kus F.

Hoi F
Ik heb net onder mijn stukje wat gezet maar ik zal je via deze weg ook bedanken nu het op favoriete staat kom ik er wel gelijk op BEDANKT.

Liefs,
Carolien

Hoi meiden,

Fred, dus ook een maansteentje!
De eerste maand nadat ik hem om had was mijn cyclus meteen 1 week korter.
Alhoewel ik geen idee heb hoe het deze maand uitpakt!
Vanochtend was mijn temp juist weer lager dan gisteren!?!?!?
Nog wel geklust gisteren.

Jeetje naar een paragnost....
lijkt mij wel spannend.
Zou ik best nieuwschierig naar zijn.
Maar stel dat ze zegt, je gaat nooit kinderen krijgen.
Lijkt me toch wel eng aan de ene kant.
Ik heb deze site nu onder favorieten en was er zo maar op!
Handig idee van je hoor!
Ik ben op dit moment een beetje misselijk, overdag vandaag niet maar nu.
Of komt het misschien dat ik er aan denk?
Mijn br. afscheiding heb ik vandaag niet gezien.
Ik zit in twijfel, misschien toch zwanger[had 3 weken geleden n.l 1 dag varens]
Maar mijn temp. is niet hoog.
Ik kan nergens op internet vinden dat je temp. hoog MOET zijn als je zwanger bent.
Ik bedoel dat er nergens staat dat je temp. lager is als je zwanger bent.
Wat sneu dat je mannetje ziek was.
Heb je hem lekker verwend [op een andere manier dan he hihi] ontbijtje op bed enz.

Ik vind het ook heel fijn dat we elkaar alles hier vertellen kunnen en alkaar met "raad en daad" bij kunnen staan.
Het voelt als vriendinnetjes!
En dat is ook speciaal.

Heel veel liefs en knuffies, Monique2

Hoi,

Daar ben ik weer hoor dames! Van het harde werken van de afgelopen dagen heb ik 2 x om 19.00 uur al op bed gelegen! ZO moe was ik er van.

Monique, vind het heel spannend klinken en ik kan je ook niet vertellen of je temp nog hoog moet zijn als je zwanger bent, bij mij is hij normaal. Zo'n 37.2 en bij mijn ei was het ongeveer 37.5.

Ik voel me op het moment erg goed, denk alleen dat mijn hb te laag is, ben snel duizelig en moe. Die echo was echt fantastisch en durf er nu ook echt voor de volle 100% van te genieten.

Fred, hoop dat jij ook al iets bespeurd hebt van een ei!!!

Nou, ik ga weer richting bed, want mijn ogen zakken langszaam weer dicht!

Liefs Nientje

Hoi meiden,

Monique, waarom ga je niet voor de zekerheid een testje doen? Als dat 3 weken terug inderdaad een eisprong was dan zou je nu al wel moeten kunnen testen. Ik zou het gewoon doen. Heb je ook wat meer zekerheid (ook voor als je de dokter nog wilt bellen). Heeeel spannend! Ik las bij S. ook dat zij eerst bruinige afscheiding had en dat dit bij haar het begin van de zwangerschap was... je weet dus maar nooit! Spannend hoor!!

Nien, kan me voorstellen dat je super moe bent. En je moet er weer even helemaal inkomen na je vakantie en er groeit natuurlijk een prachtig babytje in je! Je hebt er alle redenen voor om het nu positief te zien. Heb je al wat spulletjes gekocht voor de kleine? En heb je een 9 maanden dagboek. Ik had dat wel en ik vond het heel leuk om dagelijks te lezen wat er op die dag gebeurde in de ontwikkeling van het kindje en natuurlijk om op te schrijven hoe ik me die dag voelde etc.

Zelf heb ik even een off-day zeg maar. Ik baal er gewoon van dat ik nog steeds geen eisprong heb gehad en ik snap het ook niet. De vorige keer had ik na 3 weken een eisprong. Nu zit ik al op ruim 5 weken en nog steeds niets! Ik heb vorige week omdat we toen niet geklust hebben bijna dagelijks ook de CB test gebruikt dus ik kan 'm niet gemist hebben. Gisteren wel weer geklust (deze week maar weer even om de dag gaan klussen). Mijn mk is nu alweer 4 maanden geleden en ik heb sindsdien 1 of 2x een eisprong gehad.. Frustrerend! Maar goed, ik probeer er echt het beste van te maken maar soms is dat wel moeilijk.

Nou meiden, ik ga stoppen want ik zit op mijn werk. Nien, rust lekker uit en Monique, ik zou echt even een test gaan doen! SUCCES!

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan