Even een tip om toch op de site te komen

Hoi meiden,

Ja MOnique, sluit me helemaal bijFred aan!!! DOe een test of ga naar de dokter!!!!!
Vind het echt heel spannend worden bij jou!!!

We hebben inderdaad ons al te buiten gegaan aan verschillende dingen voor de baby. We hebben al een slaapkamertje gekocht en een kinderwagen!!! Zaterdag gaan we beginnen met verven in de babykamer en ik kan niet wachten tot alles af is!! Lijkt me heerlijk!
Ook krijg ik heel veel van mijn beste vriendin. Kan bijvoorbeeld haar badje lenen en maxi cosi en nog veel meer, dus daar ben ik wel heel erg blij mee!!!

Nou, ga nog even afwassen, we zijn een beetje laat vanavond en ik wil natuurlijk niet de eerste aflevering missen van gtst!!!

Liefs Nien

Hoi Meiden,

Nou, ik heb vanmorgen toch maar getest , maar hij is negatief.
Balen dus.
Ik meende in "de verte" het testlijntje te bespeuren maar misschien wil ik dat gewoon?
Laat het vanmiddag manlief zien...
En...ik heb de dokter gebeld.
Dondedagmiddag moet ik even komen.
Ass. wist het niet, maar omdat er met mijn laatste echo nog wat placentaweefsel zat zat zij ook wat in twijfel.
En ik heb natuurlijk gezegd dat ik v.w op vakantie ga.
Mocht de afscheiding nu wel ineens stoppen dan moet ik maar bellen zei ze.

Ik kom net terug van een vergadering van het werk.
Het staat er niet best voor.
Volgende week krijgen we allemaal een brief thuis [1 dag voor ik met vakantie ga] of je boven tallig bent.
Per 1 okt. gaat er een hele dagdienst +late dienst af!!!
Hoe halen ze het in hun hoofd!
Ik zie er vreselijk tegen op om zo te moeten werken.
We moesten het al met een minder doen en nu dus nog een.
Als ik al mag blijven weet ik niet eens of ik het zo wel wil.
Ik zal na mijn vakantie wat aktiever om me heen kijken.

Tjee, wat een nieuws allemaal.
Nien, leuk dat je zo met het kamertje bezig zijn.
Lijkt me erg leuk werk.
Ik heb gisteren ook naar GTST gekeken.
Spannend, maar wel een beetje langdraderig.
Fred, ik las [volgens mij van Cath] dat ze na een tweede keer opnieuw speeksel te hebben gesmeerd wel varens te zien.
Ik snap er soms niks meer van.
Als ik do-dag naar de HA ga ga ik ook meteen mijn cyclus bespreken.
Volgens de MB had ik 3 weken geleden mijn ei, maar aan mijn temp kun je dat niet zien.
Ik wil met haar een termijn afspreken, dat ik na zo,n tijd weer kom.

Misschien dat ik voor 1 maand de MB en de temp. niet moet opnemen.
Een maand helemaal niks, en gewoon maar "wat doen".
Je "hoort" weleens dat dat helpt?
Nou, eerst maar weer afwachten.
MNou, tot gauw!

Liefs, Monique

Hoi meiden,

Nien, wat leuk dat je al van alles gekocht hebt!! Als ik op de echo zou zien dat het hartje zou kloppen dan zou ik ook helemaal 'los' gaan. Je hebt zulke fantastische babyspullen!
Ik moet over een maand alle babyspullen ophalen bij mijn vader. Ik heb van mijn zus nl. haar kinderwagen, box, bed, maxi cosi en nog veel meer gekregen. Mijn vader gaat verhuizen naar een kleiner huis dus hij kan het niet meer opslaan. Nu heb ik straks alles in huis behalve een baby haha.

Monique, wat goed dat je naar de dokter gaat! Ben heel benieuwd wat hij zegt. Ik las net ook het verhaal van Cath. Toch raar dat ze na een paar keer spugen (zeg maar) varens zag. Ik ga vrijdag ook maar een testje doen. Ik weet zeker dat deze negatief is maar voor mijn eigen gevoel. De CB gaf nl. 1,5 week terug ook geen eisprong aan dus ik vrees echt dat dat geen eisprong was. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Monique, wat balen dat 'ie negatief was.. maar misschien duid dat vage streepje toch wel op een zwangerschap??? Eigenlijk kun je na 10 min. niet meer vertrouwen wat er op de zwangerschapstest staat maar volgens mij verscheen bij Nien ook de eerste keer een heeel licht streepje/stipje na de verstreken tijd. Spannend hoor! Ga je dan donderdag weer testen voor je naar de dokter gaat?

Ik vind het knap als je een maand niet de MB gebruikt of gaat temperaturen. Misschien wel goed om er een maandje niet dagelijks mee bezig te zijn. Met mijn absurd lange cyclus durf ik dat echt niet aan. Als ik nu mijn eisprong mis dan ben ik meteen weer een paar maanden verder! Zucht, wat een ellende! Ik baal er zo van. Ik wil zoooooooooo dolgraag een kindje. Maar goed, we worstelen verder!

Dikke kus F.

ps: Nien, wat voor een soort kinderkamer ga je maken? Wat voor een kleuren?

Oh Monique,

Ik wilde nog wat over je werk zeggen. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om onder deze omstandigheden te werken. Je kunt altijd na je vakantie om je heen kijken. Als je elke keer het gevoel hebt dat je onder een enorme werkdruk staat, dat is ook niet fijn werken en levert alleen maar extra zorgen op!

Sterkte! Ik hoop echt dat jij er in ieder geval niet uit hoeft!

Dikke kus F.

Hoi meiden!!!!

Wat een dag gisteren! Eerst gewerkt, toen bij mijn moeder gegeten (man lief had late dienst) waarvoor ik een uur in de file heb gestaan, daar box opgehaald en wieg! En bij vriendin de kinderwagen! Vervolgens natuurlijk gelijk de kinderwagen in elkaar gezet!!! Krijg ik hem niet meer uit elkaar! Hoe ongeduldig kan je zijn.....

Monique, wat je werk betreft, bij ons is dat vorigjaar allemaal gebeurd, ivm een flinke min stand op de rekening. Ook mijn eerste ingeving was meteen ik ga wweg, maar als je rond gaat kijken zie je dat het overal slecht is!!
Wij staan nu met 4 verzorgende op 30 mensen en 2 mensen in de keuken. Moet er wel bij zeggen dat onze afdeling besttat uit een reactiverings unit, waar mensen vaak veel zelf doen, en wij begeleiden.
Maar als je je echt niet meer op je plek voelt, moet je bij particulieren gaan kijken, dan heb je nog een beetje kans op de goede werk sfeer!

Enne die brief krijg jij echt niet hoor!!! Volgens mij ben jij hardstikke onmisbaar!

Bij mij verscheen er inderdaad na 10 min. pas een lijntje op mijn eerste test! Je denkt dan haast dat je je het inbeeld!! Wel heel goed dat je de dokter hebt gebeld!!! Ga je in ieder geval wat meer ontspannen op vakantie!!

Fred, wordt het voor jou ook niet eens tijd voor de huisarts? Vind het bij jou toch ook echt nodig. Een super lange cycles is ook wat aan te doen hoor en je gaat je er nou niet beter door voelen!!!! Luister nou maar naar zuster Nienke, daar zijn dokters voor hoor!!!!

Nou ga de herhaling van gtst kijken! Vanavond zie ik het niet, moet werken!!!

Tot heel snel

x Nientje

Hoi meiden!!!!

Wat een dag gisteren! Eerst gewerkt, toen bij mijn moeder gegeten (man lief had late dienst) waarvoor ik een uur in de file heb gestaan, daar box opgehaald en wieg! En bij vriendin de kinderwagen! Vervolgens natuurlijk gelijk de kinderwagen in elkaar gezet!!! Krijg ik hem niet meer uit elkaar! Hoe ongeduldig kan je zijn.....

Monique, wat je werk betreft, bij ons is dat vorigjaar allemaal gebeurd, ivm een flinke min stand op de rekening. Ook mijn eerste ingeving was meteen ik ga wweg, maar als je rond gaat kijken zie je dat het overal slecht is!!
Wij staan nu met 4 verzorgende op 30 mensen en 2 mensen in de keuken. Moet er wel bij zeggen dat onze afdeling besttat uit een reactiverings unit, waar mensen vaak veel zelf doen, en wij begeleiden.
Maar als je je echt niet meer op je plek voelt, moet je bij particulieren gaan kijken, dan heb je nog een beetje kans op de goede werk sfeer!

Enne die brief krijg jij echt niet hoor!!! Volgens mij ben jij hardstikke onmisbaar!

Bij mij verscheen er inderdaad na 10 min. pas een lijntje op mijn eerste test! Je denkt dan haast dat je je het inbeeld!! Wel heel goed dat je de dokter hebt gebeld!!! Ga je in ieder geval wat meer ontspannen op vakantie!!

Fred, wordt het voor jou ook niet eens tijd voor de huisarts? Vind het bij jou toch ook echt nodig. Een super lange cycles is ook wat aan te doen hoor en je gaat je er nou niet beter door voelen!!!! Luister nou maar naar zuster Nienke, daar zijn dokters voor hoor!!!!

Nou ga de herhaling van gtst kijken! Vanavond zie ik het niet, moet werken!!!

Tot heel snel

x Nientje

Hallo,

Ik verneem nu wel dat het in de zorg overal niet best is.
Fred, jij had het er in het begin over om ook in de zorg te gaan.
Ik zou eerst maar op je oude werkplek blijven.
Wij beginnen per 1 okt. met z,n 5 en op 45 bewoners.
Bij sommige bewoners hoef je alleen maar de steunkousen aan te doen.
Maar er zijn ook nog veel die volledige adl nodig zijn.
Er staan nu veel bewoners van ons op de wachtlijst voor een verpleeghuis.
Natuurlijk zijn die allemaal voor 1 okt. niet weg.
Maar wij moeten ons maar redden.
In de late dienst gaat er ook nog een af.
Er blijven dan 2 over en ,s middags ook 2 verz.
Niet ruim toch?

Ik heb gisteren mijn man te test laten zien maar hij zag eiegenlijk niks.
Heeeeeel in de verte, als je de test op een bep. manier vasthield.
Ik moet er dus vanuit gaan dat hij negatief is.
Leuk Nien, alle babyspullen halen.
Word het helemaal echt lijkt mij.

Fred, jij kan ook gewoon bij de dokter informeren hoor.
Weet je ook waar je aan toe bent.
Ik heb zelf n.l ook geen idee in welke "fase" van mijn cyclus ik ben.
Is best frustrerend!

Fred, fijn dat je al die spullen van je zus hebt.
Ik ga ontzettend voor je duimen dat er volgend jaar ook een lief babietje komt!

"Het verslag" van de dokter horen jullie w.s "pas" vrijdag- avond.
Ik zal proberen do-avond maar weet niet of dat lukt.

Nou lieverds, tot gauw!
Kus Monique2

Hoi Monique,

Ik ben heel benieuwd naar je verhaal over je doktersbezoekje. Ik hoop dat je er echt wat aan hebt gehad. Ik wacht nog 2 weken met een bezoekje aan de dokter. Dan is het 8 weken na mijn laatste ongesteldheid en als ik dan nog niet ongi ben geweest en geen eisprong heb gehad dan ga ik echt aandringen op of medicijnen of een onderzoek. Na de mk (4 maanden terug) heb ik volgens mij nog maar 1 eisprong gehad. Hij kan wel zeggen dat dit normaal is maar op dit forum hoor ik alleen maar andere verhalen op Monique en mij na (daar zijn we blij mee he Monique!). Ik wacht het dus nog 2 weken af. Misschien sla ik 'gewoon een cyclus' over. Dan zou ik binnen 2 weken wel ongesteld moeten worden. Ik houd jullie op de hoogte!

Monique, je hebt gelijk wat de zorg betreft. Dat is ook de voornaamste reden dat ik nu nog niet in de zorg werk. Ik werk nu 4 x 9 uur, hoef nooit over te werken. Mag 1e klas reizen in de trein en mijn salaris en sec. arbeidsvoorwaarden zijn nu erg goed dus ik neem die stap niet zomaar. Als ik een hele rijke man zou hebben dan zou ik die stap wel durven wagen maar dat is helaas niet zo hahaha.

Nien, ik begrijp helemaal dat je meteen in de weer bent gegaan met je nieuwe kinderwagen. Daar komt gewoon jouw kindje straks in te zitten. Raar idee he? Maar Nien, hoe komt de kinderkamer er nu uit te zien? Ben heel benieuwd!
Zelf kijk ik ook bijna altijd GTST maar dat is voornamelijk omdat Robin er verslaafd aan is (daar komt hij natuurlijk niet voor uit maar het is echt zo. Ik kan in mijn blootje naast hem gaan zitten en het zou hem niet opvallen hahaha).

Nou meiden, ik spreek jullie snel weer. Nien, geniet van je kleine babytje in je buik (kan iedereen het al zien??) en Monique, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes bij de dokter. Ik denk aan je!

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan