Even een up-date...

Hey meiden,

Even een up-date zo schrijf ik nog over een vakantie die ik geboekt heb en dat ik me daar zo happy door voel en zo zit weer in de zoveelste dip.

Het gaat dus al een tijdje niet goed met me, happy met wat ik heb, maar soms zo verdrietig en zo'n rotgevoel.

M'n mannetje en ik zijn samen naar de huisarts geweest, ik ben weer aan de pil en ik ga binnenkort met een psycholoog praten.

Even voor diegene die het even niet meer weten... Sinds nov 2008 bezig voor een 2de uk, 2 miskramen gehad, waarvan 1 hele heftige met een spoedopname en om 22.00 op de operatietafel liggen...

Nu veel denkwerk, onregelmatige cyclussen, emoties als een stuiterbal en dat alles maakt me zo moe.

Ik heb besloten dat er wat moet gebeuren, de wens is groot, maar de wens om happy te zijn is groter!!!Liefs Lientje

Wat een zware periode voor jullie. Ik weet hoe miskramen erin kunnen hakken en dat je tijd nodig hebt om (lichamelijk maar ook in je hoofd) te herstellen. Wat goed dat je actie hebt ondernomen. Ik hoop dat er ooit een tweede voor jullie mag komen, en dat je de komende periode kunt genieten van je vakantie. Maar gun jezelf ook je verdriet en de tijd die je nodig hebt om je weer 'de oude' te voelen. Sterkte! Ik duim voor je!

Lieve Lientje, volgens mij kennen wij elkaar nog van de M&M ladies, ik heb zelf ook weer een terugval,en ik weet dat het niet makkelijk is om hulp te vragen en ik vind het hartsikke knap dat je dat wel doet en dat je ook op het forum actief bent. Ik zit ook op de voorjaarshyves, misschien vind je het wat om me toe te voegen zodat we verder kunnen praten?

Ik wens je hoe dan ook heel veel sterkte en liefs toe voor de komende tijd.

Rina

hey lientje.

wat sterk van je dat je hulp hebt gezocht! heel knap en moedig van je.

wil je heel veel sterkte toewensen en als er wat is, weet je ons te vinden he!.

liefs, do

Hey,

Wat goed dat je hulp zoek, iemand die naar je luisterd en je advies kan geven, dingen die in je hoofd zitten zet je niet zomaar opzij..
Ik hoop echt dat je je beter gaat voelen!

Liefs MJ

Hey,

Wat goed dat je hulp zoek, iemand die naar je luisterd en je advies kan geven, dingen die in je hoofd zitten zet je niet zomaar opzij..
Ik hoop echt dat je je beter gaat voelen!

Liefs MJ

hee meis

ik weet helaas ook hoe miskramen erin kunnen hakken
goe dvan je dat je hulp erbij gezocht hebt
ik hoop voor jullie dat je je snel al wat beter voelt en alles een plaatsje kan geven

heel veel sterkte

dikke digihug
maurilla

Terug
Bovenaan