Even een up-date...

Heel veel sterkte toegewenst en ik wens je toe dat op zijn tijd jullie een mooi wondertje mogen krijgen maar dat je eerst weer lekker happy word.
Heb zelf een postnatale depressie achter de rug (bijna anderhalf jaar depressief geweest)
en ondanks dat het vaak zo onozel lijkt, probeer echt veel naar buiten te gaan en te sporten!

Liefs Marina

Hoi meis,

Ik wens je veel kracht toe de komende tijd om weer heel sterk in je schoenen te komen staan.
Hulp zoeken is heel moedig van je. Soms is het nodig, en je kan trots zijn op jezelf!

Heel veel liefs

Irene

Hoi, lientje,

Wat goed dat je met een pyscholoog gaat praten!
Achteraf denk ik weleens dat ik dat ook had moeten doen.
Ik hoop echt dat je er baat bij hebt en je snel weer wat beter voelt.

Heb je trouwens sinds de miskramen last van een onregelmatige cyclus? Als dat het geval is heb je best kans dat als je weer wat beter in je vel zit dat dat vanzelf weer wat regelmatiger wordt. Na mijn miskraam is mijn cyclus ook heeel lang ontregeld geweest, naar mijn idee speelde mijn gemoedstoestand daar een grote rol in.

Groetjes Marieke

Hoi, lientje,

Wat goed dat je met een pyscholoog gaat praten!
Achteraf denk ik weleens dat ik dat ook had moeten doen.
Ik hoop echt dat je er baat bij hebt en je snel weer wat beter voelt.

Heb je trouwens sinds de miskramen last van een onregelmatige cyclus? Als dat het geval is heb je best kans dat als je weer wat beter in je vel zit dat dat vanzelf weer wat regelmatiger wordt. Na mijn miskraam is mijn cyclus ook heeel lang ontregeld geweest, naar mijn idee speelde mijn gemoedstoestand daar een grote rol in.

Groetjes Marieke

Hee meiden,

Bedankt voor de lieve reacties! We zijn weer een paar dagen verder en de gedachte geeft me nu iets meer rust. Daarnaast heb ik de afgelopen dagen zonnestralen opgevangen, dat is voor ieder mens goed!!!

Nu is de eisprong zo ongeveer, vreemde gewaarwoording daar nu niet over na te hoeven denken, maar ja, ik voel het...

Sinds de laatste miskraam/curettage heb ik een onregelmatige cyclus. De ha hoopt dat er nu weer wat rust in m'n lijf komt en ik geloof daar ook wel in, dus daar gaan we dan maar voor!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan