even een update: hoe is het met iedereen?

Hallo!!!

hier ook alles goed, ben nu 22,5 week. Buikje begint al goed op te komen, maar volgens iedereen is het nog een redelijk bescheiden buikje, Ben ook niet superveel aangekomen.
Had paar weken geleden al 20 weken echo, en alles goed. Weten dat het een meisje wordt!!
Verder voel ik me supergoed! Alleen nu erg verkouden, dus ook wat moeier.
Morgen voor t eerst zwangerschapzwemmen en volgende week een soort van zw.gym.

Hoi dames,

Hier ook alles goed hoor. Ben ook alweer 23+3 dagen op weg en afgezien van wat rugpijn op de drukke dagen en wat spatadertjes (die ik gisteren ontdekte) gaat het super goed hier. Nu weet ik niet wat mijn man zou antwoorden als hij het voor het zeggen had want volgens mij ben ik door de hormonen niet de meest gezellige persoon......

Sinds afgelopen donderdag weten we dan toch eindelijk dat we er een tweede knul bij krijgen. In het begin moest ik even wennen omdat iedereen had lopen roepen dat als je bij de 20 weken echo het geslacht niet kon zien, het vast een meisje zou worden. Maar nu zijn we er superblij mee. Volgens mij ben ik ook echt een jongensmama.

Moet eind mei weer terug voor controle maar nu we weten dat alles goed is en we een zoontje krijgen, vind ik het wachten op een controle minder erg.

Zie wel heeeeel erg op tegen de bevalling straks. Bij Sven was het zo hevig met de weeen en voelde ik me zo verloren door de pijn dat ik daar dus niet echt op zit te wachten. Maar ja, dat zien we tzt wel weer.

Groetjes,
Maike

He meiden, leuk ff een up-date van iedereen..

Zit nu in mijn 23ste week en het gaat lekker, merk alleen wel dat het al wat zwaarder gaat worden. Dochterlief wil vaak getild worden en die is niet zo licht meer... Dus daar moet ik echt ff mee uitkijken.

De 20-wk echo was helemaal goed, kan ik weer gelukkig verder genieten.
Hopelijk gaan we van de week de plannen van het huis ff bespreken, want er moet nogal wat gedaan worden voor de baby lekker in zijn/haar bedje kan liggen!!!!!

Buik groeit veels te hard, ben ook al 7 kg aangekomen..ooeps..... Bij mijn dochter hield ik veel vocht vast in de zomer en was ik over de 20 kg aangekomen. Gelukkig was het er allemaal ook weer snel vanaf, maar toch het zijn behoorlijk wat kilo's wat je meesleept..

Genieten allemaal liefs Ilone

Dag allemaal,

Vandaag de 20-weken echo gehad (met 21 weken) en alles ziet er goed uit!

En.. het is een meisje!

Verder gaat alles goed. Merk er nu eigenlijk weinig van dat ik zwanger ben, behalve de buik en het gebeweeg in mijn buik.
Had even last van brandend maagzuur, maar dat is gelukkig ook weer over.

liefs
Laura

Hallo!
23;1 weken zwanger en met mij gaat het ook goed, en met de baby nog beter! Wel een beetje vervelend: ademen, pijn aan m'n borstbeen en ribben en kramp in m'n benen. Ik heb al een keertje 's nachts alles bij elkaar gegild van de pijn (arme buren). Herkennen jullie dat ook? Voor de rest begin ik een behoorlijke buik te krijgen, maar m'n tenen kan ik nog zien...
Groetjes!

Hoi,

Fijn om te horen dat 't bij iedereen goed gaat.

hier gaat alles ook goed. Ik ben vandaag 22 wkn + 1 dag. Momenteel 4 kilo's aangekomen.

Heb de laatste tijd na avondeten wel vaak last van harde buiken (althans, ik denk dat het harde buiken zijn) Ik kan dan moeilijk lopen en het doet ook een beetje zeer en hij voelt ook best wel hard aan. Geen idee wat het anders kan zijn. En verder doet het soms ook zeer als ik mij verkeerd om draait. Aan de binnen kant ongeveer bij de nieren? Ook geen idee wat het kan zijn. Dat moet ik maar 's een keer vragen bij de verloskundige.

Groetjes,
Shirley

Hoi allemaal,

Ik heb al een poosje niet achter de comp. gezeten, dit vanwege opname in het ziekenhuis. Heb er 4 weken gelegen. Om zoveel mogelijk bedrust te houden en vroeg geboorte te voorkomen. Zwanger zijn en blijven word ons niet makkelijk gemaakt.

Inmiddels ben ik thuis, en moet ik rustig aan blijven doen. Moeilijke van het thuis zijn is dat ik niet helemaal gerust ben. Maar heb ook geen pijnlijke harde buiken meer, dus dat is weer een geruststelling. Ik moet elke week naar het ziekenhuis voor controle en hoop dat dit kindje langer dan 32 weken blijf zitten.

Ik ben nu bijna 27 weken zwanger en ben nog nooit zo ver gekomen, de laatste keer was 24,4 en die keer daarvoor 23,5 weken. Dus zit nu ook in een periode waar ik nooit geweest ben. Elke ochtend hoop ik dat ik het einde van die dag kan halen, want elke dag telt. Gelukkig zijn we wat betreft longrijping al een stapje verder want dat heeft ons kindje alvast gekregen. Maar het blijft spannend.

Gr.

quote: quint08 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2009 09:36:06'));

Hoi allemaal,

Ik heb al een poosje niet achter de comp. gezeten, dit vanwege opname in het ziekenhuis. Heb er 4 weken gelegen. Om zoveel mogelijk bedrust te houden en vroeg geboorte te voorkomen. Zwanger zijn en blijven word ons niet makkelijk gemaakt.

Inmiddels ben ik thuis, en moet ik rustig aan blijven doen. Moeilijke van het thuis zijn is dat ik niet helemaal gerust ben. Maar heb ook geen pijnlijke harde buiken meer, dus dat is weer een geruststelling. Ik moet elke week naar het ziekenhuis voor controle en hoop dat dit kindje langer dan 32 weken blijf zitten.

Ik ben nu bijna 27 weken zwanger en ben nog nooit zo ver gekomen, de laatste keer was 24,4 en die keer daarvoor 23,5 weken. Dus zit nu ook in een periode waar ik nooit geweest ben. Elke ochtend hoop ik dat ik het einde van die dag kan halen, want elke dag telt. Gelukkig zijn we wat betreft longrijping al een stapje verder want dat heeft ons kindje alvast gekregen. Maar het blijft spannend.

Gr.

Hoi Quint08,

Dat is even schrikken om te lezen.
Ik wens je daarom veel succes en sterkte toe en hopen dat je het nog even vol kan houden!!
En dat alles goed met de baby mag gaan natuurlijk.
Zet hem op!
gr. Blije Mama van 2

Terug
Bovenaan