even een update over mij

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb net op het april forum een heel lang verhaal getypt maar zal nu even de korte versie doen...
voor wie het niet heeft gelezen, ik heb gister een miskraam gehad, verloor een paar druppeltjes bloed, echo gehad en er was geen vruchtje te zien....zou 7,2 weken zijn dus dit was heel vreemd.
toen dachten ze dus dat het helemaal in het begin bij de celdeling al mis was gegaan en ik nog 3 weken een soort van schijnzwanger was...vanacht erge buikkrampen gehad en nu droogde ik me vanochtend af na het douchen en ik voelde ineens wat uit mijn lichaam glijden en plop daar lag ons "kindje"van dus wel 7 weken op de grond.
klinkt misschien raar dat ik het al een kindje noem maar zo zag het er echt al uit, natuurlijk niet die duidelijke vormen maar zag echt een staartje en beentjes en lijfje precies zoals je op de plaatjes ziet bij 7 weken...ben ergens wel op gelucht, ondanks dat het heel naar was om te zien, maar had echt een bedonderd gevoel bij het idee dat het niet verder dan de celdeling was gekomen en ik al die tijd dacht dat er iets in mij groeide...dit was dus wel degelijk zo...
aan de ene kant voel ik me nog erg verdrietig omdat het blije gevoel nu weg is en je hele leventje toch draaide om de zwangerschap en dat allemaal voorbij is.
aan de andere kant weet ik ook dat we al binnen 4 maanden zwanger waren en dat het gewoon heel veel voorkomt en er genoeg mensen zijn die niet eens zwanger kunnen raken...
volgende week lekker op vakantie en we mogen gelijk weer bezig.
tuurlijk neem ik de tijd om het te verwerken maar voel me ook wel sterk genoeg om al weer heel veel zin heb om weer opnieuw zwanger te raken en hoop dat het snel weer lukt!

in ieder geval bedankt voor alle lieve reactie 's!

liefs leetje

Jeetje meis, wat moet dat moeilijk geweest zijn. Wel fijn dat je er redelijk mee om kan gaan. Lijkt me allemaal heel erg moeilijk. Maar nu weet je het wel heel zeker. Sjonge, weet gewoon niet wat ik moet zeggen (geloof me, gebeurt nie vaak)

Ik wil je veel sterkte wensen, en hoop dat het gauw weer zo mag zijn.
Heel veel liefs Annet

dank je!
ik las trouwens dat je vragen had over temperaturen misschien kan ik je helpen?
het is het handigst als je het lijstje even opschrijft dan kijk ik wat ik voor je kan doen bij mij ging het namelijk ook niet altijd zoals het hoorde

groetjes

hee dank je!!!
Ik ga hem gelijk even halen, als je heeeel even wacht ben ik zo weer terug

Hoi Leetje,
Wat moet dat zwaar geweest zijn om dat te zien, als ik jou zo hoor (lees) vind ik het knap dat je er zo mee om kan gaan.
Wil je heel veel sterkte wensen.
veel succes met de volgende ronde!!!
groetjes Renata

Ben ik weer.........

Ik hoefde van mijn HA maar drie van de vijjf (!) weken te tempen gelukkig, dus dit is vanaf dag14
komt ie:
ma29     36,8
di30     36,7
wo31     36,8
do01     36,4
vrij02     36,6
zat03     36,4
zon04     36,9
ma05     37,0
di06     36,6

Vind hem zelf een beetje vreemd maar misschien ligt het ook wel aan mij
Ik zou volgens babybrabbel op 5 sept mijn ei hebben, maar twijfel nu een beetje

Vind het echt heel lief dat je aan me denkt, terwijl je het zelf niet al te makkelijk hebt. Ben je dan ook heeeeeeeeel dankbaar.

Heel veel liefs Annet

goh dus er groeide wel gewoon een kindje in je......sjonge weet niet zo goed wat ik moet zeggen....heb t zelf nog nooit meegemaakt maar lijkt me verschrikkelijk.
wat moet je nu met je kindje doen eigenlijk?
en heb je het ook aan de verloskundige of gyneacoloog vertelt?
ik  hoop dat je snel weer zwanger mag zijn....en een heel mooi kindje op deze aardbol zet....

liefs bri

Hoi Leetje,

Meid, ik weet niet wat ik moet zeggen. Heb je goed afscheid kunnen nemen? Ik hoop het wel. Dat brengt het verwerkingsproces op gang. Heel veel sterkte!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan