even een update over mij

Hey meis..

Ik heb bewondering voor je dat je zo flink bent en zo positief weer verder gaat! Ik denk dat het heel goed is geweest dat je het kindje gezien hebt.. zodat je weet waar je afscheid van neemt en gezien hebt dat er werkelijk iets groeide...
Wens je een hele fijne vakantie toe volgende week en heel veel sterkte en geluk..

liefs Bats

hoi hoi

goh meid ik kan me voorstellen dat je het toch fijn vond om te zien dat er echt iets in je gegroeid heeft en dat het niet meteen mis is gegaan.... ( gevoelsmatig )

inderdaad, heb je het tegen je gyneacoloog verteld en weet je wat moet je nu doen.. vloei je nog veel of moet je nog op nacontrole (dan kijken ze of alles weg is en dat je schoon bent) wel even vragen hoor is belangrijk..

prettig dat je op vakntie gaat... heb ik ook gedaan toen het mis ging bij mij.... heerlijk alleen ....niemand om je heen........dat heb je echt even nodig.. want je lichaam moet onzwangeren en je hebt best wel wat om te verwerken... je zag jezelf waarschijnlijk al met een dikke buik rondlopen rondom de kerstdagen en had w.s al namen in gedachten...

heel veel sterkte ermee en doe rustig aan he.. denk aan jezelf.. het is echt niet niets......

wil je er met meer over kletsen , ga dan naar het forum zwanger worden naar een miskraam, ik heb daar heel veel aan gehad en ben er nog steeds... echt hele lieve meiden.... stuk voor stuk....

meid heel veel sterkte en als je wilt janken doe het krop het niet op.......

liefs tobi.....
.

hallo,

ik vloei nog steeds en heb het gevoel dat alles er wel zo'n beetje uit is, het hele vruchtzakje en al is er zowiezo uit...kan het zijn dat er dan toch nog iets is achter gebleven?ik ging er namelijk van uit van niet...ik moet zowiezo over 2 weken naar de huisarts om nog een zwangerschapstest te doen en als die nog positief is moeten we verder kijken...
ik liep nog niet bij een verloskundige, de huisarts heeft veel met ons gezin meegemaakt (vader is 17 jaar geleden overleden en mijn zus 4 jaar geleden)en hij wou dus heel graag dat ik tot de 12 weken als we het hartje gehoord zouden hebben bij hem zou blijven en dan naar een verloskundige omdat hij zo blij voor ons was en die lol wou hebben van een kloppend hartje.
hij weet nog niet dat ik dus wel degelijk een vruchtje ben verloren en het niet bij de celdeling al was fout gegaan...
maar denken jullie dat de kans er dan toch wel in zit dat er nog iets achter is gebleven?want van hem mochten we gelijk er weer voor gaan...

vanochtend voelde ik me ineens heel leeg en verdrietig en nu voel ik me eigenlijk wel oke en inderdaad had ik me er erg op verheugd om met kerst met een dikke buik rond te lopen, zoals zoveel met deze datum me zo leuk leek, voorjaar enzo. ik heb mezelf nu ingeprent dat ik me niet zo op een datum moet vast prikken maar gewoon blij moet zijn als het weer snel lukt...

liefs leetje

Hallo Ieetje,
Wat erg voor jullie!! Lijkt me zo'n raar idee dat het gevoel dat er een leventje in je zat ineens verdwenen is!! Nou  in ieder geval hééél veel sterkte. Je lijkt me een positieve meid en zoals je zelf al schreef dat jullie er weer voor gaan is zeker goed.
Veel liefs van Suus.

hoi leetje,
ik heb met bewondering zitten lezen hoe je hier mee omgaat, Ik denk dat ik erin gebleven zou zijn als ik dat meegemaakt had. Maar omdat je zelf aangeeft dat het jou 'goed' heeft gedaan te zien dat er wel degelijk een kindje aan het groeien was, hoop ik dat je het zo allemaal een beetje kunt verwerken.
'heel veel sterkte in ieder geval.

liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan