Even een update..

Tjonge, jonge, ik ben echt zo aan het vechten met de computer  om jullie even een update te geven.
Anyway, daar gaat 'ie dan: Thom is vorige week zaterdag twee geworden. Hij is een heerlijke peuter die het nee zeggen goed onder de knie heeft ;-) "Thom wille niet" horen we hier regelmatig. Toch is hij over het algemeen nog steeds erg vrolijk en lief. Hij kletst lekker en zingt zelf verzonnen liedjes, zo leuk. Ook slaapt en eet hij de laatste tijd erg goed, dus we hebben ook wat dat betreft geen klagen. Twee dagen voordat Thom jarig was is mijn opa overleden. Dit was erg verdrietig. Mijn opa is 89 jaar geworden en was erg ziek. Zijn overlijden kwam niet als een complete verrassing, maar hij  was ons erg dierbaar dus het afscheid viel ons zwaar. Verder heb ik sinds een paar maanden een nieuwe baan dichter bij huis. Het was heel erg wennen, maar ik begin mijn draai te vinden en ze zijn zo tevreden over me dat ik mag blijven, hoi hoi. Hopelijk zijn ze nog steeds zo blij als ik ze mijn laatste nieuwtje vertel; ik ben zwanger! Eind maart wordt Thom grote broer en daar zijn we heel blij mee!
Groetjes Laura

Hé weer een zwangere !! Joepie !! Gefeliciteerd en natuurlijk leuk dat ze op je werk zo tevreden over je zijn.... Meid lekker genieten van deze zwangerschap..

Groetjes

Hey!

Even illegaal inloggen hoor vanaf het werk...
                                Gefeliciteerd!!!!
Wat ontzettend gaaf zeg. En we kunnen inmiddels beter een lijstje maken met niet zwangeren, hihihi! Geniet er weer van!

Kus, marieke

Wauw, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik las er bijna overheen.
Gaat alles goed? Voel je je goed?

Geniet er in ieder geval van.
Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

Terug
Bovenaan