Even een update..

Van harte gefeliciteerd!
Weer een zwangere erbij, leuk hoor!

Ja, Marieke, een lijst met niet zwangeren...
hier komt-ie:
1. Ellen mv Julian

wie vult aan...hahaha!

Zo dan, wat een leuk nieuws: een vrolijke peuter die goed slaapt, een nieuwe baan die goed bevalt ennnn zwanger!!! Gefeliciteerd!

En natuurlijk gecondoleerd met je opa, een dierbaar iemand verliezen is altijd verdrietig, dan maakt leeftijd eigenlijk niet uit....

Groetjes
Susan

Bedankt voor de felicitaties! Jullie hebben wel goed moeten lezen, geloof ik om het te ontdekken, sorry daarvoor. Jullie zijn nog scherp dames !
Het gaat heel goed met me, geen echte zwangerschapskwaaltjes gelukkig. Alleen moe en hongerig, haha. Maar met een nieuwe baan en een peuter thuis is moe zijn niet zo verrassend natuurlijk.Kan niet wachten op de 20 weken-echo, ben wel heel benieuwd of het allemaal weer helemaal goed gaat daarbinnen, dat blijft toch spannend.
Groetjes Laura

(Speciaal voor je ingelogd.)

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Je bent dan zeker al weer een eindeje op weg? Fijn dat het zo goed gaat met alles!!

Groetjes,
Nelly 39w6d

Gefeliciteerd hoor, geweldig nieuws!!!!
En gecondoleerd met je opa, zo zie je maar hoe dicht leven en dood bij elkaar staan! Je verliest een dierbare en tegelijk is er weer een nieuw wondertje onderweg....
Sterkte verder meid, ik hoop dat je verder een onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan