even een vervolg op mn vorige topic over psz

He do

Toen ik Milton voor het eerst wegbracht moest ik ook even slikken het was raar. Ik ging weg maar hij had het naar zijn zin gelukkig hij keek even om en het was goed. Ik heb het zelf moeilijker mee gehad dan Milton. Maar 4 dagdelen is veel zeg is het dan ook verplicht om 4 dagdelen te doen. Wij moeten ziezo iets van 50 euro betalen voor 2 dagdelen een ochtend en een middag . En over achterstand gesproken nee mijn kids hebben daar absoluut geen last van ook komt hun vader uit een ander land . He meid je went er snel genoeg aan je hebt het te druk om haar te missen het is meer rennen en vliegen zeker als straks de baby er ook is.

groetjes lisette

Wat fijn dat ze het zo leuk vindt. Groot worden ze he! Maar als ze met plezier gaat, dan is het wat makkelijker. Enne leerplichtig is ze natuurlijk nog niet. Een weekje tussendoor weg of een dagje dierentuin kan best. De school waar ik werkte in Rotterdam had ook een psz in het gebouw. Maar daar waren de kindjes niet verplicht om 4 dagdelen te komen. Het mocht wel.

hey meiden.
bedankt voor jullie reactie.

ik vind het nog steeds niet leuk dat nathalia 4 halve dagen weg gaat hahahaha maar goed, zij wel en ik doe het puur voor haar.
vandaag weer naar de oogarts geweest, dus ze was aan t spelen met de blokjes, komt er een kindje binnen roept thalia: kindje mee spelen???
ze was ook best wel teleurgesteld dat dat kindje te verlegen was om mee te spelen hihihi.

ja bij deze is het dus wel verplicht, 4 halve dagen. maar idd, ze is nog niet leerplichtig dus ooit een dagje overslaan kan geen kwaad (hoewel de juf toch echt liet doorschemeren dat ze dat niet echt op prijs stellen)
tis hier verdeeld in 2 groepen. groep a en groep b.
nathalia zit in groep b. maandag middag, donsdag ochtend, donderdag middag, vrijdag ochtend. en ze kon ook nog op de woensdag. nou nee! vond 4 halve dagen al veel, laat staan 5 hihihihihi.

nou ja, gaat helemaal goed komen.

bedankt voor jullie reacties.

liefs, do

Hoi Do,
wat een verandering ineens. Je was natuurlijk eerst zo duidelijk in het juist nog niet naar de psz gaan. Maargoed, ik begrijp je wel heel goed hoor. Had er pas ook nog een topic over geopend dat ik het ook heel moeilijk vond. Nu gaat het hier trouwens om 2 dagdelen en pas vanaf 2,5 jaar mag het hier. Vergeleken met die 4 dagdelen, valt 2 dan nog mee. Maar inderdaad...het idee dat je niet zomaar meer met z'n tweetjes op pad kan of kan lummelen is raar dan ineens he.... Maar wel heeeel fijn dat Nathalia het meteen zo leuk vond joh!
Groetjessss

Terug
Bovenaan