Even een vraag....

Zover ik het begrepen heb kunnen ze tussen de eisprong en de innestelling net even niks zien. (vandaar ook altijd dat klote wachten)

Hey lyn,

Mijn gyn zegt dat hij een zwangerschap pas kan zien met 5 weken daarvoor (week 4) kan hij alleen zien doormiddel van een bloedprikken op het hcg hormoon.
Ik wens je heel veel succes en hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt!

Liefs jennifer

Dank je wel voor de reacties! Ik voel me gerustgesteld. Ik wacht gewoon mijn NOD af volgende week zondag!

Fijne avond. Liefs Lynn.

Lijkt mij ook een beetje vreemd als ze het al zo vroeg kunnen zien,maar ja ze hebben er natuurlijk wel voor geleerd ook over het inwendige proces.

ik hoop voor je dat je de uitslag positief is en dat je zwanger bent,want zo zegt de gyn het wel!!!

Als ik het goed lees in je verhaal.

Maak je niet te druk vrijdag weet je zeker meer en dan hoop ik dat je goed nieuws voor ons hebt.
Wanneer moet je anders ong. worden??

Ik volgende weekend ben benieuwd??
Het is altijd spannend.

Fijne zondag. :)

Hai Rian-Sanne,

Ik heb over precies 1 week m'n NOD dus nog een weekje afwachten..... zeker altijd spannend maar op de een of andere manier ben ik er wel minder mee bezig dan alle afgelopen rondes.

We krijgen indd vrijdag alle uitslagen: of het zaad goed is, mijn bloeduitslagen en die van de uitstrijkjes! Daarna gelijk een afspraak maken bij de fertiliteitsarts.

Ik denk overigens niet dat het "raak" is deze ronde, vraag me niet waarom maar dat zegt m'n gevoel. Ik hoop dat ik het verkeerd heb maar we zien het wel....

Jij ook succes met wachten! Liefs Lynn.

Ja dank je wel wij zijn gelukkig nog niet lang bezig,ik mag ook officieel nog niet van het ziekenhuis,maar ik zie wel als het raak is dan is het zo.
Ze willen eerst het weefsel uitslag afwachten en die uitslag krijg ik 21 dec daarna zouden we meer info krijgen,maar na mijn eertse miskraam hebben ze het weefsel ook niet onderzocht dus voor mij had dit nu ook niet gehoeven.

Ik moet volgens mij ook de 3 dec ergens ong. worden dus ben wel een beetje benieuwd.

Voor jouw hoop ik dat alle uitslagen goed zijn en dat je dan meer rust vind en een oplossing krijgt,hoelang zijn jullie nu al bezig??

gr

Dat begrijp ik! Ik ben daar niet zo in thuis maar waarom hebben ze er dan nu wel voor gekozen om weefsel te onderzoeken? Kunnen ze dan dingen uitsluiten? En indd....je ziet wel hoe het loopt, als het iig geen kwaad kan mocht je toch zwanger zijn.

Zitten we samen op het wachtbankje! :) Wij gaan (als het deze ronde niet raak is) naar ronde 16! (Voor ons eerste kindje) Wij wilde eigenlijk wachten tot Januari om de stap te nemen naar het ziekenhuis maar op advies van de meiden hier hebben we toch de stap eerder genomen. Vond het wel spannend omdat het weer en heel nieuw en onbekend traject is maar we voelen ons er wel goed bij, ook al is het nog maar het prille begin van allles en natuurlijk hopen we dat ze niets vinden maar aan de andere kant, als ze wel iets vinden dan kan je daar weer verder mee.....

Succes meid, ik hoop volgende week op goed nieuws voor ons beide! Je weet het nooit.....

Liefs Lynn.

Fijn Lynn dat je wat gerustgesteld bent. Die vraag die je hebt die snap ik wel.
Evt kun je morgen altijd nog bellen.
Succes met wachten.

liefs,

Terug
Bovenaan