Even een vraagje hier...

Ja, dat andere ziekenhuis kon ik idd wel raden, haha!
Wij zijn meteen naar voorburg gestuurd, omdat daar de resultaten met fertiliteitsbehandelingen erg goed zijn. Bovendien vallen wij officieel onder de regio van het Reinier de Graaff en dat is Voorburg ook.

Hier idd spannend! Probeer er niet teveel bij stil te staan, maar het blijft door mijn hoofd spoken, haha!
Het geeft wel weer moed dat mijn lf nu wordt verlengd. Toch weer een onzekere factor weggenomen....

Ik ga even wat doen vandaag... Staan een hoop klussen te wachten! Fijne dag verder!

Liefs Daisy

Hoi Lynn,

Bedoelde dus als het nu weer geen beste uitslag is dat je waarschijnlijk gelijk de IVF/ICSI procedure in zult gaan. Is het wel beter zal eerst IUI volgen. Maar het schijnt dat zowel de opzwemtest als de kwaliteit nogal kan varieren. Ik had ook begrepen dat ze het eerst nog een keer zouden testen. Beetje verkeerd begrepen sorry. Maar als dat andere ziekenhuis zo dichtbij is zou ik zeker kijken of je over kan stappen.

Zeker overstappen naar Voorburg.Ben daar zelf ook onder behandeling.Na 4 jaar ben ik zwanger geraakt met IVF en hebben wij nu een dochter van 8maanden.In mei gaan we ook weer starten in Voorburg met IVF dus wederom spannende tijden.

Wens jullie veel succes en hoop dat je wens snel uit mag komen.Heb overigens wel vaker slechte berichten gehoord over anthoniushove.Vriendin van mij zat daar ook.Na mijn advies is ze overgestapt en alles loopt nu in Voorburg voor haar veel vlotter.

Groetjes wonder2011

hey meid..

bij ons hebben ze eerst naar mijn bloed gekeken in een cyclus.. hoe mijn hormoon huishouding was, daarna een aantal testen gedaan voor clamidya of hoe je dat ook schrijft deze was helaas positief en moest er een uitstrijkje gemaakt worden.. deze was gelukkig negatief.. had ook niet anders verwacht maar ja maakt je wel onzeker ..
het bleek ook dat ik een cyste had die met een 2 weken gelukkig verdween.
toen is mijn vriend zijn zaad getest deze was ook goed, dus niks aan de hand tot nu toe bij ons beide.
daarna heb ik een HSG gehad, deze was zeer pijnlijk maar ook hierop niks te vinden wat een zwangerschap onmogelijk maakt alles was mooi schoon. dus ja wij hebben last van onverklaarbare onvruchtbaarheid of zoiets..

nu zijn wij bezig met IUI en zitten nu in ronde 2 hiervan.
7 februari is mijn test dag..

Wij zitten in Hengelo in het ziekenhuis die hebben nu een speciale kliniek geopend voor almelo enschede en hengelo .. hierdoor word er meer aandacht aan je besteed en hebben ze juist wel alle tijd voor je en word je snel geholpen kwa wacht tijden...

liefs...

Hey meiden,

Nogmaals bedankt voor al jullie antwoorden! Wij hebben alle voorafgaande onderzoeken al gehad en ook de neuwe datum is nu binnen: 17 Februari hebben we de (2de) afspraak bij de fertiliteitsarts! En indd 7 Febr de proef-opwerking. Nou, nog 2,5 wachten en hopelijk hebben we dan een duidelijk behandelplan.

Helaas voor ons ook weer bezoek van de rode duivels en dus is ronde 18 aangebroken.
We gaan weer geduldig wachten.....Pfff.....soms lijkt het wel alsof we niets anders doen maar we houden moed want we willen niets liever dan een kindje krijgen samen ook al is het met medische hulp!! Ben wel echt héél erg benieuwd wat het gaat worden: IUI of IVF.....Dat ligt natuurlijk aan de kwaliteit van het volgende zaad onderzoek, spannend weer.

Nogmaals bedankt en voor jullie allemaal: Al het goeds!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan