Even een vraagje over de MANNEN

Hoi dames

Ik had een vraagje nou eigenlijk gewoon nieuwsgierig wat doen jullie mannen thuis ?
zijn ze verandert sinds de kleine in huis is

liefs mama van joey

hoi Tessa

als mij man thuis komt pak die gelijk die kleine en savond's wil hij hem in badje doen omdat die overdag veel aan het werk is dus zodra hij thuis is wilt die hem echt met die kleine doorbrengen (en met mij natuurlijk )   maar had het niet zo verwacht ben echt trost op hem

liefs Brenda

hallo
nau als ik jullie verhaaltjes lees krijg ik het een beetje moeilijk hoor want mijn man doet niet zo veel met onze zoon.
ik geef alles flesjes hij wil dat niet
wandelen met de wagen doet hij soms alleen met mooi weer zeg maar
ja ik weet wel dat hi verselijk veel van onze zoon houd hoor maar hij vind het alleemaa; zo klein en priegellig dat hij zo iets heeft van als hij groter is vind ik het leuker dan nu
vind ik soms best wel lastig dan heb ik echt zo iets van doe ook eens wat met julian het is nu net of dat ik een alleenstaand moeder ben die nog bij dr man woont!!!
klinkt gek maar wij houden wel vreselijk veel van elkaar hoor julian is een echte liefdes baby dus maar soms vind ik het wel eens moeilijk dat manlief niet zo veel doet.

groetjes

Wij hebben al een dochter en daar doet mijn man(klinkt nog steeds even raar...morgen   alweer 3 weken) ook al veel mee.....
Nu met Jari ook....hij geeft 's avonds wel eens de flesjes en we doen altijd samen de kids in bad of douche. De een gaat dan met ze in bed of de douche en de ander pakt aan droogt jari af en aankleden. En hij doet ze ook graag op bed leggen en leest alissa voor ed. Ook heeft hij 1x in de week als ik ga sporten een papa avond....en als ik iets met mijn vriendinnen ga doen dan let hij op.
Als ik het zo allemaal  zo schrijf hier  best een ideale man ...hmmm toch maar niet meer wegdoen dan hihih want hij zuigt en dweilt hier het huis en smeert ook nog eens zijn eigen boterhammen...
Gr. Nessie

Laatste fles is geen probleem, ik zeg namelijk je kan kiezen of de laate fles, of de hond uitlaten en je brood smeren, en de koffie klaar zetten.
Beetje gemeen misschien, maar ik vind het ook wel eens lekker om me handen ff vrij te hebben.
En het gaat nu goed, alleen zit tie wel zo van als tie nou eens wat groter was.........

sinds hij minder is gaan werken meer, voorheen deet ie nix!
Hij vroeg laatst zelf of ik hem voor wou doen hoe de wasmachine werkte!!!!
Ik wist niet wat ik hoorde!!!!
maar nu helpt hij wel eens met schoonmaken en kookt wel eens, en Tygo krijgt nu elke dag een paar flessen van hem.
Het begin is er weer!!
Bij zijn vorige baan, maar hij maakte ook lange dagen toen, was t echt een lui wezen

Geen enkele man is hetzelfde en Nessie doe hem niet weg want dan pik ik hem in haha (nee hoor). En mijn man zegt ook dat hij haar leuker vind als ze een beetje gaat praten. Verder helpt ie ook in het huishouden goed mee.. en kookt elke dan (ik word verwend). Wij hebben geen regels van wie welke fles doet. In het weekend doet ie overdag wat vaker maar meestal ben ik het hoor.
Tip: Gistermorgen bij de fles van 7 uur vroeg ik 'wie geeft de fles.. jij of ik'.. Toen zei ie 'dat doe ik wel'... ja het is dan al moeilijker om te zeggen 'doe jij maar'. Haha gemeen he.. maar was heeel moe.

Terug
Bovenaan