Denk dat mijn verhaal redelijk goed aansluit op die van Nessie. Mijn man doet zoveel mogelijk met Jasper en dat is erg leuk om te zien! De eerste 12 weken gaf ik borstvoeding dus was een flesje geven niet aan de orde, maar na 4,5 week gaven we hem de laatste voeding met de fles (met afgekolfde melk). Deze gaf mijn man altijd. Nu heeft hij volledige flesvoeding en gaat het een beetje om en om. Denk wel dat ik de meeste flessen geef, maar die laatste fles is echt van hem en dat vind ik prima (kan ik ook lekker op tijd naar bed als ik dat zou willen !).
Hij doet hem ook in bad of neemt hem mee onder de douche en dan pak ik hem aan om hem aan te kleden. Hij weet hoe de wasmachine werkt (en gebruikt hem ook wel eens!) , kookt vaak, stofzuigt en dweilt beneden. Kortom, ben erg blij met hem!
Ook hij kan niet wachten tot Jasper ouder is, want dan vind ie het helemaal geweldig!
Hij doet hem ook in bad of neemt hem mee onder de douche en dan pak ik hem aan om hem aan te kleden. Hij weet hoe de wasmachine werkt (en gebruikt hem ook wel eens!) , kookt vaak, stofzuigt en dweilt beneden. Kortom, ben erg blij met hem!
Ook hij kan niet wachten tot Jasper ouder is, want dan vind ie het helemaal geweldig!