even een vraagje over de slijmprop!!

Hoi hoi,

Nou vorige week zat er bij mij na het plassen s'middags ook een soort witte klont van 2 cm bij 3 cm en vroeg me ook af of dit de prop was geweest.
Vandaag heb ik het aan de vk gevraagd en die zei dat het meestal wat grauwiger van kleur is en er meestal ook een rood/roze draadje doorheen loopt maar dat hoeft niet.
Ze weet dus ook niet zeker of dit mijn slijmprop was,maar het maakt namelijk niks uit.
Je kan hem namelijk al weken voor je bevalling verliezen,en dat maakt dus niks uit,niks aan de hand dus.

Liefs Merel (40wk) en allemaal succes met de laatste loodjes

pfffff sorry kaltoum voor de late reactie maar ik kom maar niet op het forum!!!!

poging 100 ofoz hahahah.

heb het idd nagevraagd en het was mijn slijmprop dus   en maakte niet uit dat het helder was, er hoeft nl geen bloeddraadjes ofzo bij te zitten! idd zegt het niks of ik al ga bevallen ja/nee want je kunt ook wel tijdje eerder je prop verliezen! ach we wachten weer af ...hoe veol je je verder? bij mij rommelt het allemaal wel erg geod al hoor en VK en yoga lerares denken toch dat ik binnen 1 week ga bevallen ahahhaha we zien wel he

succes hoor, liefs sweet (39w)

Terug
Bovenaan