even een vraagje!

Ik zou niet voor je NOD testen. Ik heb vandaag getest, ben 5 dagen ''overtijd'' nou ja eigenlijk is dit dag 27 van mijn cyclus maar mijn test was vanmorgen negatief. Ik wou liever nog ff wachten met testen, maar het had zo zijn redenen dat ik toch heb getest. Ik heb best veel zwangerschapskwaaltjes en voel me vandaag ook echt niet toppie, maar ik wacht wel tot eind van het weekend of misschien wel tot volgende week voordat ik weer ga testen. Je hebt namelijk genoeg hormonen in je urine nodig. Het kan zijn dat je eerst negatief test en daarna toch positief blijkt zoals iemand hier al beschreef. Succes met het zwanger willen worden, gun het wat tijd meis!

Gr. Nathalie

hoi iedereen..

ik heb vanmiddag toch een test gekocht, ik liep langs de etos ik kon het gewoon niet laten.
ik ga even afwachten met me vriend zegt als hij thuis komt, wat hij er van vindt om het nu eens teproberen.
er staat ook in, dat het wel mogelijk is om tetesten voordat je ongesteld zou moeten worden, maar dat de test dan niet meer 99% betrouwbaar is.
wat betreft die babykamer, denk ik toch ook dat het verstandiger is om tewachten.
maar het komt gewoon omdat we het allebei zooo graag willen dat ik ook zo gelukkig ben, en dan ook gelijk alles wil kopen.
ik heb nachtdienst dus kan ik vannacht nog eens lekker rond surven op internet naar leuke spulletjes haha.
weten jullie al namen voor de toekomste baby?
ik laat jullie het weten he als het zover is.

groetjes mir

Hoi Mir,

Ik was eigenlijk heel benieuwd of je nu al getest hebt of toch je ongeduld hebt kunnen bedwingen en nog even wacht?
Het is ook allemaal zo spannend he!
Voel je al iets van 'zwangerschapsverschijnselen'?
Niet dat het iets zegt als je nog niets voelt hoor! Dat is blijkbaar bij iedereen zo verschillend!

Wat betreft het kamertje: ik kan heel goed voorstellen hoe je je voelt! Ik ben zelf ook zo'n ongedurig typje. Als ik iets zie wil het ik meteen hebben en als ik iets in mijn hoofd heb, moet het ook meteen gebeuren zeg maar.
Maar toch zou ik met een kamertje e.d. wachten tot ik echt zwanger ben en dan denk ik dat ik nog de eerste drie (kritieke) maandan af zou wachten. Ik ben niet bijgelovig, maar ik denk dan toch dat als ik nu al iets koop dat dat  ongeluk brengt. Ik koop dus helemaal niets, zelfs geen speentje of slabbetje.
Ik sluit me aan bij wat hierboven ook al werdt gezegd: er komen wel meer aanbiedingen en er zijn zoveel mooie kamertjes! Die van jullie komt als de tijd er klaar voor is ook voor een mooie prijs te koop!

Nou meis, heel veel succes verder!

Liefs,
Ellen.

Terug
Bovenaan