even een vraagje!!

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

We zitten nu op het punt dat we er echt voor gaan, afgelopen maand flink geklust!

Nu heb ik even een vraagje. Is het zo dat je op de innesteldag ook meer slijmvorming kan hebben dan op andere dagen. Het is namelijk zo dat ik een onregelmatige cyclus heb en dat ik maar wat gok wanneer ik vruchtbaar ben. Nu had ik op de dag waarvan ik dacht dat het de innesteldag was veel slijmvorming.

groeten,

Friezinne

Hoi,

Laat ik dan even reageren.
Het is inderdaad zo dat je in je vruchtbare periode veel meer slijmvorming hebt!
Wat je er ook bij zou kunnen gebruiken is de temperatuurmethode.
Elke ochtend rond dezelfde tijd je temperatuur opmeten (anaal is het betrouwbaarst) en wanneer die 0,5 graden hoger is, ben je vruchtbaar.
Bij mij is dit goed gelukt!

He meis,

Ik zou het je niet durven zeggen, ik ken wel innestelbloedingen maar van meer slijmproductie heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
Lastig, zo'n onregelmatige cyclus! Is die slijmvorming ontstaan na je innesteldag (of waarvan jij dacht dat het hem was) of was er ook al meer slijm tijdens je vruchtbare dagen. Want als dat slijm nou uit is gebleven zou ik zeggen dat het je verlate eitje was....
Hoe lang ben je gestopt met de pil?
En hoe verschillend zijn je cycli?

Als ik jou was zou ik echt eens goed naar je slijmproductie kijken, om je eisprong te ontdekken, en als dat nou lastig blijft kun je altijd gaan tempen of ovulatietesten gaan gebruiken. Maar ik kan me voorstellen dat je dat nog niet meteen uit de kast wil trekken,

Succes ermee,

Gr. Rimke

hoi,

volgens mij heb je erg veel slijmverlies rond je eisprong en ben je dus nu vruchtbaar !  

succes

Bedankt voor jullie reactie! Ik voel mij plotseling erg gehoord!

Ik hoop toch niet dat het een verlaat eitje is geweest.

Ik vind deze periode van afwachten echt vreselijk! Ik heb al verschillende kwaaltjes, zere tepels, opgezet gevoel, heel erg moe. Maar je weet nooit of mijn lichaam me voor de gek houdt natuurlijk!!

Ik ben al in april vorig jaar gestopt met de pil. We hebben het daarna een tijdje veilig gedaan. Ik wilde die hormonen niet meer.

als het goed is zou ik zondag niet ongesteld moeten worden, ik wacht het af...

Zoals gezegd, bedankt voor de input!!

Terug
Bovenaan