even een vraagje!!

Oh ja de cycli (in aantal dagen) sinds ik gestopt ben met de pil:

29-38-55-30-35-33-34-29-38-31-32-29-40-23-29-32

Dat is inderdaad onregelmatig..........
Slik je er al wat voor?? Ik slikte bv Zwanger Worden tabletten van de Etos, met foliumzuur en andere ingredienten waardoor ook je cyclus regelmatiger wordt. Daarnaast slikte ik monnikspeper en teunisbloemolie, omdat mijn eisprong helemaal niet meer op gang kwam...........misschien een tipje??

Daarnaast moet ik je zeggen dat ik tijdens de zwangerschap meer slijmvorming had, maar goed, dat is vroeg dag voor je.............je weet het natuurlijk nooit! Ik hoop voor je meid! Je bent al een tijdje bezig............loop je al bij de arts? Of wil je daar mee wachten??

Succes ermee!

Hoi Rimke S,

Nou ik ben nog niet zo lang bezig hoor, maar toen (pril 2007) ben ik wel gestopt met de pil. We zijn pas sinds een maand of twee echt aan het klussen geslagen.

Ik wacht komende week even af of het zo is, zo niet dan ga ik die vitaminen zeker halen. Bedankt voor de tip!!

groeten,

Friezinne

Hoi Friezinne82

Vreselijk he een ongregelmatige cyclus. Kan er (helaas) ook over meepraten. Ben in december gestopt en ben toen pas in maart!!! voor het eerste weer ongesteld geworden. Toen in april, mei, juni, augustus, september,october en zit nu inmiddels alweer op 7 weken (als je uitgaat van 28 dagen).
Heb wel sinds dinsdag pijnlijke tepels en pijn aan de linker kant in mijn onderbuik. Maar ja je lichaam kan je ook voor de gek houden. Dat het ik de afgelopen maanden wel gemerkt. Haha,
Nou ik ga duimen voor je, hopen dat het deze keer wel raak is.

Groetjes
Simone

hoi frienzinne,

ik las het hier al een paar keer, en ook bij mij is het zo dat rond de eisprong extra afscheiding ontstaat.   je kunt zelf testen of  dat de reden van je afscheiding is. het klinkt misschien wat onsmakelijk maar het is echt zo: veeg wat slijm op een wcpapiertje (rechtstreeks van down there) en daar vanaf op  je duim.  kijk vervolgens of dit helder/kleurloos is en of je er tussen je duim en wijsvinger draden van kunt maken. in dat geval ben je vruchtbaar.

overigens had ik net als rimke ook tijdens mijn zwangerschpa extra veel afscheidng, maar dat was niet de heldere, 'draderige' variant, maar meer troebel wit.

en ja, je lichaam kan je echt voor de gek houden qua zwangerschapstekenen. ik heb veel verschillende tekenen gemerkt in de maanden dat het niet zo bleek te zijn. en de keer dat ik uiteindelijk wel zwanger was had ik niks gemerkt (behalve 3 dagen overtijd), ik testte toen meer om zeker te weten dat het weer niet zo was en bleek dus geweldig nieuws te krijgen!  dus ach, je kunt toch niet veel zeggen over voortekenen...

iig heel veel succes met zwanger worden allemaal!

groetjes,
mama in amsterdamzuid    

Nou toch niet gelukt! Komende maand maar om de dag klussen! Ben benieuwd of mannetje daar voor in is  

Ik hou de moed er in!

Terug
Bovenaan