Even flink spuien!

Zo nou daar gaan we dan... Voor het eerst moet ik toch even alle hormonen van me afschrijven. Mijn geweldige vriend is zo moe van maar liefst 4 uurtjes werken (net als elke andere dag), dat hij nu slaapt. Ik heb de laatste tijd rusteloze nachten wat vast met de hormonen te maken zal hebben. Ik val liever op de bank in slaap zodat ik rond half 4 's morgens wakker word en dan nog even snel naar bed overstap, dan dat ik meteen in bed ga liggen en maar niet in slaap kom. Vanavond besloten we dat we maar eens rond 11 uur al naar bed zouden gaan, en natuurlijk... ik vraag vriendlief om me vast te houden in de hoop dat ik dan lekker in slaap val (heb veel aanhankelijke buien). Maar meneer houdt dat niet langer dan 5 minuten vol, hij wilt zich omdraaien zodat HIJ lekker kan slapen. AAAAAAARRRGGHHH. Ik zit nu dus maar opnieuw in de woonkamer, zit me rot te ergeren aan het feit dat hij nu lekker slaapt en ik niet. Dus ik ga hem zo héérlijk uit bed trommelen met de mededeling dat als IK niet slaap, dat hij dat vanaf nu dan ook niet meer doet! Misschien heel gemeen, maar wie niet luisteren wil moet maar.... precies, voelen! Lang leve de hormonen!

Oh meissie toch...soms kan je je zo in eens irriteren aan personen!! Ik herken het wel!!
Ze halen om het minste geringste het bloed onder je nagels vandaan..
Ik hoop dat je toch nog een beetje heb geslapen!!

Hahahahaha Jess toch!!! Heerlijk om je frustraties te lezen. Ik heb het juist andersom, ik slaap als een os en zodra mijn vriend 's avonds naar bed komt, doet ie nog 't licht aan, tv etc, zodat ik helemaal wakker wordt. Dan wordt ik ook kwaad haha.

Oh oh oh die hormonen toch! Hopelijk slaap je binnenkort beter.

Nou fijn dat er niet gek van wordt opgekeken dat ik zo reageerde hahaha. Heb hem fijn uit bed getrommeld, meneer lag zo diep te slapen dat het licht aandoen en roepen niet hielp. Dus toen maar het dekbed van hem af getrokken. En jahoor, toen schrok hij wakker. Ik zei; zo ben jij nu ook wakker??? En zo liep ik de kamer weer uit. Hij achter me aan om te vragen wat er is. Ik zei ga maar nadenken daarover, ik heb geen zin om alles weer uit te moeten leggen. Zelf kwam hij er niet op (maar dat is een mannending geloof ik) dus na 10 minuten toch maar uitgelegd wat er was. Hij snapte me wel en zei sorry. Gaat gewoon meer om het feit dat juist wanneer je behoefte aan hem hebt, hij je juist door de stront laat zakken. Bewust deed ie het niet als ik hem moet geloven, maar hij snapte het in ieder geval. Uiteindelijk pas tegen half 3 allebei in slaap gevallen terwijl voor hem de wekker alweer om 7 uur ging... hopen op betere nachten nu hahah.

Owww jij bent wel erg hoor!!! HAha..
Ik denk dat sommige mannen last hebben van hormonen en het af doen als dat wij er last van hebben....

Of zie ik dit nou echt helemaal verkeerd en heb ik echt last van hormonen???

Haha.

Hahahaah Jess, wat ben je toch weer een lekkere grapjas! Hem een beetje wakker maken omdat je niet kan slapen hihihi
Herken het wel hoor..... maar is grappig om van een ander te lezen.
Mijn mannetje heeft eigenlijk alleen maar nachtdiensten dus ik slaap eigenlijk altijd alleen. En als ie ene keer thuis is en wij samen in bed liggen irriteer ik mij aan zijn gesnurk en gedraai hihi.
Laat je hormonen maar lekker gaan hahaha

M'n moeder zei het me vanmorgen ook nog dat ze stiekem wel een beetje medelijden met hem heeft omdat ik zo'n erge last heb van die hormonen. Ik denk dat het toch echt allemaal aan onze hormonen ligt, maar aan de andere kant ook wel aan hoe de mannen daarop reageren. Van beide een beetje...
Tja die hormonen daar kan ik toch niet tegenop haha. Ze maken me soms best gemeen (ben sowieso al best fel van karakter, al is dat vaak niet zo bedoeld). En tja.. degene die het dan als 1e moet ontgelden is dan toch m'n vriend. Can't help it! :p

Eeeey Jess,

Maak je geen zorgen hoor, heb ik ook. Kan ook ontzettend uit m'n vel springen om niks. En tja, manlief moet het dan toch echt ontgelden. Evenals ik om helemaal niks ontzettend kan janken.....

Kunnen de mannen tenminste een beetje mee zwangeren hahahaha

Terug
Bovenaan