Even flink spuien!

he bah meid wat vervelend, wel herkenbaar dat je niet de enige wilt zijn die van alles moet laten, waarvoor van alles veranderd

Ik had dat vooral bij mijn 1ste zwangerschap.
Hij wel wat lekkers te eten, drinken en gewoon lekker slapen en op stap
Ik aanpassen, aan de sap en vooral veel en vaak wakker

Nu heb ik ook last van het laatste maar van het eerste hoop ik dat ie iets meer rekening houdt.... maar ach het is een MAN hahahaha en dat zal dus wel niet...

Gewoon hier samen bij elkaar klagen zo af en toe, dat scheelt voor de mannen oolk wel weer wat :)

Helemaal waar miniminiwelp. Ben allang blij dat ik niet de enige ben als ik de anderen hier lees :)

Dat had ik laatst trouwens ook, m'n vriend had 's avonds laat honger dus hij wilde nog een paar boterhammetjes gaan smeren. Nou niks ervan, ik had ook erge honger en ik kan 's avonds laat niet meer eten i.v.m. maagzuur waar ik steeds meer en vaker last van heb. Gelukkig heeft ie toen net als ik niks gegeten, anders was ik waarschijnlijk net zo boos geworden als gisteravond hahaha.

Verschrikkelijk die hormonen! Ik ken het, ik val gelukkig wel goed in slaap. Maar dan wordt ik 's nachts wakker en lig ik te piekeren over van alles en nog wat, terwijl mijn man ligt te snurken en ik echt niet meer kan slapen!

Sterkte!

tja dat je bijna niet kunt slapen lijkt me echt vervelend zeg...
maar vond het ook wel grappig toen ik het las hihi, ik zie het al helemaal voor me..
en ach dit zijn gewoon weer dingen waar mannen van te voren niet bij na denken!!!
een schrale troost.. dat doet de mijne ook niet, dus dat neem ik me meestal maar voor lief!!maar soms hebbe ze onze hormoonopvliegers toch echt wel verdient!!
heel veel succes vanavond meid!!

hihi.ik word ook elke nacht wakker en kan dan niet meer slapen.meneer ligt dan lekker te snurken en ik kan duwen en zeggen wat ik wil maar omdraaien ho maar.hij stelde gister wel voor om anders in de baby kamer te gaan slapen.dat vind ik dan ook weer sneu voor hem want hij moet er s morgens vroeg uit voor zijn werk.ik denk dat het niet uitmaakt of hij naast me ligt of niet.wakker worden doe ik zowiezo wel door de hormenen.dus laat ik hem maar slapen en ga ik terug mijn bedje in als mijn dochter naar school is.maar ik snap je frustratie wel.succes ermee

Mannen zijn toch aparte wezens hihi

Maar ik vrees dat wij daar als vrouwen niet voor onderdoen haha, helemaal naar het lezen van je verhaal.

Zou leuk zijn als jullie het eens omgekeerd proberen, jij wilt naar bed en gaat ook lekker slapen, maar hij had net in gedachten dat hij nog even lekker met je wou knuffelen.
Tegen de tijd dat hij tegen je aan ligt, lig jij al heerlijk in dromeland.
Hij gaat gefrustreerd naar beneden en besluit na zijn verhaal even gedeeld te hebben met zijn vrienden (via sms want die zaten nog in de kroeg haha) toch naar boven te gaan om je even lekker wakker te schudden.
Licht aan en hard met de deur werkt niet, dus dan besluit hij toch maar om het dekbed van je af te trekken.
Jij wordt wakker uit een diepe slaap en hebt geen flauw idee wat er aan de hand is, maar er wordt wel van je verwacht dat je het snapt, want ja je man gaat het echt niet nog een keer uitleggen!!!!!!!

Wat is het toch heerlijk en frustrerend dat mannen zo van vrouwen verschillen en omgekeerd.

Dat is het verschil denk ik tussen mannen en vrouwen, want vrouwen zien zoiets vaak sneller dan mannen. Tja hoe leg je dat het beste uit... dat vrouwen misschien doordachter zijn? Als dat het juiste woord is haha. Mannen denken vaak pas na nadat ze iets gezegd is, eerder dan dat gebeurt het niet (dat is ten minste mijn ervaring). En mannen pikken het ook sneller dan vrouwen denk ik, want als hij mij dat had geflikt had hij of ik een nachtje buiten gestaan denk ik :p

Maar achteraf zijn zulke verhalen wel grappig inderdaad. Op het moment kwam er geen stoom maar rook uit m'n oren geloof ik haha. Maar de gebroken nachten zijn in ieder geval herkenbaar merk ik nu wel, denk je nog even rustig te kunnen slapen voor de baby er is... wordt zelfs dat je niet meer gegund ;)

Terug
Bovenaan