Even frustratie kwijt.. mijn verhaal.

Mijn moeder liep zo gestresst rond in de laatste week van haar zwangerschap dat de verloskundige haar aangeraden heeft om een glaasje wijn en een bad te nemen. Dit zorgde uiteindelijk voor genoeg ontspanning dat vlak daarna de weeën begonnen. En ja ze heeft het wijntje opgedronken en met mijn zus is niks mis!

Verder heel veel sterkte met de laatste loodjes TO. Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten

Hey wat vervelend dat het einde zo pittig is geworden. Wat betreft het starten van de bevalling zie ik hier al heel wat tips. Van mij alleen de tip om de boel de boel te laten tot die tijd. Wordt jij standaard 4 uur wakker snachts. Prima... lekker kopje thee pakken, ontbijten en zoek een leuke serie op Netflix o.i.d. Die je kan kijken in bed (met laptop, iPad of mobiel ofzo) en kijk lekker wat afleveringen om vervolgens misschien nog een beetje uit te slapen als je daar zij in hebt. Probeer lekker te ontspannen, misschien komt de kleine dan zelfs wel eerder zoals hierboven al door iemand werd verteld. Je hoeft nu toch niks te doen qua werk, Boeie als je dag/nacht ritme compleet verstoord is. Zolang je uiteindelijk maar genoeg rust krijgt :) 

Terug
Bovenaan