Even geld overmaken aub... ;-p

Hoi mama's,

Ik ga zo als Kay wakker is even de stad (Breda) in. Beetje windowshopping en frietlucht opsnuiven hahaha..

Dus voel je vrij om iets te doneren op mijn bankrekening hahaha.  
Of ga JIJ mee CISSY??? Whahahahahaha...

Tot vanmiddag!!

Esmé mv Kay
(dieschoentjes moetgaanhalenwelkeeen ribuithaarkleinelijfis)

Moet ik het je even doormailen? hahaha..
Zat me net te bedenken als een ander dit er neer had gezet ik 50 cent voor de fun had overgemaakt hahaha.. was humor geweest lol..

Ach,.. heb altijd lol met mn eigen gedachtekronkels..

Esmé: laat die schoenen zitten joh, koop gewoon zo'n kekke apple ladieslaptop haha. En 50 cent voor een softijsje kun je nú van me krijgen!! Veel plezier vanmiddag!!

Groetjes
Susan

Ik dacht 'iets voor een goed doel' toen ik de topic las. maar jij was zelf het goede doel, haha!   Gevaarlijk de stad in in uitverkooptijd! Veel plezier hoor en laat nog even weten wat je 'gescoord'hebt?!

Liefs, Marcia mv Puck

Hee Esmé,

Had het maar gezegd: ik kom net terug uit Rotterdam! Ik moet ook schoentjes hebben voor Fabio, maar kan maar niet slagen! Het moeten schoentjes zijn die ik overal bij kan combineren.
Ik moet 2 paar hebben, een paar voor nu (winter) en een paar voor de vakantie (zomer). Vooral die zomerschoentjes zijn nog nergens te koop.

En het ergste van alles is nog wel, buiten dat ik dus niet geslaagd ben voor schoentjes, ik wél een vette bekeuring te pakken had! Ik was 7 minuten te laat terug bij mijn auto!
Verdorie 50 euro voor niks kwijt!!!!!!!!!! en nóg geen schoentjes! Ik vind dat zó zonde van mijn geld gggrrrr

Groetjes van Cissy

he cissy

had dat even gezegd dat je rotterdam in ging
ik woon daar had je gelijk een koppie koffie kunnen komen drinken

balen zeg van die bekeuring, maar ik dacht dat je altijd 15 minuten de tijd had om er een nieuwe in te leggen maarja dat zal ik wel fout hebben

succes nog met je schoenen jacht

groetjes saskia

Terug
Bovenaan