Even geld overmaken aub... ;-p

Mijn mama had ook niet zoveel centjes dus oma vandaag met mij en mijn grote broer schoenen wezen kopen..
kijk deze

Ik vind ze heel stoer, en heel lief van oma dat ze met ons is gegaan

High Five!!
Delano

Dit zijn Kay z'n nieuwe schoentjes.. Staan echt heel gaaf met een spijkerbroek er op!

Hij moest thuis even wennen aan de hardere zooltjes (had eerder flex) dus hij liep wat dronken en stijf hahaha.. Maar na een paar rondjes door de huiskamer had hij de smaak te pakken en was hij alweer aan het rennen..

Ook heeft meneer nog een longsleeve en een mooie blouse gekregen.
En mama?.. Mama is zichzelf weer eens vergeten,.. zucht..

Esmé mv Kay

@ Cissy

Ik heb je bewust niet gebeld omdat je vrijdags toch nooit kon ivm Fabio. Die gaat dan toch naar KDV? Of zit ik er weer naast?

@ Delano

Wauwie!! Ook al zo verwend met een paar ruige stappers! Goed hoor!
Er mooie schoenen!

Gave schoenen mannen!!
Ik ben van de week ook met yoëll naar de dolcis geweest om zn voeten na te laten meten. Had in december schoenen gekocht, maar vond ze de laatste week zo moeilijk aan gaan.
Wat denk je hij heeft maat 24,5 en zn schoenen waren 23
Gelukkig was de wintercollectie in de utiverkoop dus snel een paar leuke schoenen gekocht

oeps, in december ook schoenen gekocht. Maatje te groot zelfs. Maar gaan de laatste dagen ook erg moeilijk aan. Morgen nog maar 's kritisch aan z'n tenen voelen......

hoi hoi

nou ik weet ook nog wel een rekeningnummer.. hihihihi

maar wat een leuke stoere jongens schoenen.. echt stoere stappers..
en een blouse en shirtje, zullen vast wel mooie zijn, jouw mama heeft een leuke smaak..

ps een vraagje waarom heeft hij geen flex zool meer, of is dat puur als ze net beginnen met lopen goed voor de voetjes?

vraagje van een mama waarvan het kindje nog niet echt schoentjes nodig heeft, omdat ze nog niet loopt.

liefs tobi

ps die andere schoenen van delano zijn ook super, lijken wel een beetje op die van kay qua model.....

Terug
Bovenaan