afgelopen vrijdag naar Duitsland Babywalz geweest. Dat viel erg tegen dus daar maar even het winkelcentrum in en toch nog kleertjes kunnen kopen bij de C&A maar dit hadden we ook in Nederland kunnen doen. We baalden dus een beetje. Schoonouders waren ook mee en die waren al een keer bij Babywalz geweest en die hadden gezegd dat er veel kleren voor leuke prijzen waren. Ze hadden het ook de hele tijd over het winkelcentrum, dus wij hadden een beetje het idee dat ze alleen maar wilde gaan winkelen in Duistland (dit deden ze vaker toen ze een goede auto hadden). Om half 5 was ik het zat en wilde ik naar huis en ging eerst nog even naar de wc en toen ik terug kwam was me schoonmoeder kwaad weggelopen. We gingen bij de auto nog wat drinken, maar ineens hoefden ze helemaal niks meer en ging ze chagerijnig achter in zitten en heeft ze 2 uur lang niks gezegd alleen zitten smoezen met me schoonvader. We hebben ze thuis afgezet en ze stapt zonder een woord te zeggen uit en gooit de deur dicht. Nog geen half uur later krijgt mijn man een berichtje dat zondag niet doorgaat. Ik wist niet beter of we zouden gewoon gaan bbq, maar het bleek dus een babyshower voor mij te zijn. In het berichtje zette ze neer dat ze neerbuigend is behandeld en dat niet pikt en dat ze ons voorlopig niet hoeft te zien. Mijn man natuurlijk pislink, want we hebben dus het gevoel dat ze boos is dat we op tijd terug naar huis zijn gegaan. Dit hadden we de avond van te voren al aangegeven. Hele babyshower is dus afgezegd en me schoonouders hebben we sinds vrijdagavond niet meer gesproken. Ben ook bang dat we nu op zoek moeten naar een nieuwe oppas want dit zo me schoonmoeder gaan doen.
Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt
Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt