Even heel iets anders als dat mag.....

Hoi meiden.

Ik heb eigenlijk even jullie hulp nodig. Hoop dat jullie het niet erg vinden maar heb even een vraag:
Wij zijn op zoek  naar leuke ideen voor een bedankje of cadeautje voor de getuigen met de bruiloft. Heeft er iemand een idee of wat hebben jullie zelf gedaan toen jullie trouwde?
Hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik het hier vraag maar dacht, er zijn een hoop meiden getrouwd dus wie weet hebben jullie een leuke tip!  We hebben zelf ook al vanalles verzonnen maar was benieuwd naar de ideen van jullie!

Nou alvast bedankt meiden!

xxx Niekje

hoi hoi

wij zijn vorig jaar getrouwd en hebben ook speciaal voor de 2 getuigen een bedanktje gedaan

op www.rietveld-trouwbedankjes.nl staan hele leuke dingen

wij heben gekozen voor de 2handen met ringen er staan verschillende bedankjes op speciaal voor de getuigen

wij hebben op de polsen van het beeldje de namen van ons en de datum laten zetten

heel leuk idee vonden wij zelf

succes ermee en als je op google intypt trouwbedankjes kom je een heel eind

succes ermee en fijne bruiloft

groetjes moekje   31,4 wkn zwanger

oud forum rotje hahaha

Hoi Niekje,

iets heel anders is altijd leuk tussen het zwanger worden door.
wij zijn in juni 2006 getrouwd en hadden een tafel kleed ontworpen met 6 servetten, met de namen van ons gezin ( het was voor mijn ouders) en hele leuke vrolijke bloemen. dit hebben we laten weven bij het textiel museum in tilburg.
je kan daar bv ook van die ouderwetse wit-blauw geblokte en wit-rood geblokte theedoeken laten weven met een leuke tekst.
mijn ouders zijn er heel trots op en bij ieder feestje of familie diner komt ie op de tafel!

voor de getuigen hadden we een mooie trouwfoto in een lijst, die we danzkij de snelle service van de fotograaf, 's avonds al konden geven.

groetjes Saar

He Niekepiek!

Hoe gaat het? Ben je lekker met de voorbereidingen van je trouwen bezig? En heb je nog iets kunnen regelen met de gyn. (kuurtje)?? Joh het komt nu lekker dichtbij he? Mijn zusje is deze week getrouwd, was erg leuk!

Wij hadden een eenvoudige bruiloft en dus ook eenvoudige, maar wel leuke cadeautjes voor de getuigen (mijn zusje en broervan mijn lief), de beide ouders, en de ceremoniemeester(s) (onze beste vrienden). Bij ons waren dit tevens de mensen die de hele dag bij ons waren. Wij hadden prentenboeken gekocht, "hopeloos verliefd" heette het. Daarin hebben we voor iedereen een persoonlijke tekst/ gedicht gezet, om hen te bedanken voor de mooie dag en hun vriendschap/ liefde/ plek in ons leven...
Ik wist dat ze dat ook wel konden waarderen, mijn schoonzus en schoonmoeder werken in het basisonderwijs en houden erg van prentenboeken en ook mijn familie en onze ceremoniemeesters houden ervan, dus dan is het leuk! Als ze er niks om zouden geven is het een raar cadeau natuurlijk...

Nou meid, succes met uitzoeken, geniet van de voorbereidingen! Moet je nog veel doen? Ik zal duimen voor stralend mooi weer en tot snel!!

dikke kus van Mickey

Hee hoi Niekje,

Wat fijn om weer wat van je te lezen. Hoe gaat het met je?
Druk met de voorbereidingen? Het komt nu lekker dichtbij he....

Leuke ideetjes voor een cadeautje.... ff denken hoor........
Wij hebben onze getuigen een lekkere fles wijn gegeven met een persoonlijk etiket er op (onze trouwkaart met een gedicht).
Die fles wijn hadden we in een mand gedaan met daarbij geborduurde handdoeken met de namen van de getuigen er op. En dan 2 wijnglazen er bij gedaan.
Zag er erg leuk uit en superpersoonlijk.

Ik ben zelf ooit getuige geweest en heb toen een lekker etentje gekregen. Was heel leuk, maar niks om te bewaren natuurlijk.

Ben je nog in het ziekenhuis geweest? Ik hoop dat je toch een kuurtje krijgt om er voor te zorgen dat je in elk geval niet ongesteld bent op je bruiloft....

Tot snel weer.
Liefs,
Peet

Hoi meiden
bedankt voor jullie reacties.
We hebben idd ook bedankjes voor de daggasten via Jos de laat in Schijndel maar wilde nog iets persoonlijks voor de getuigen en ceremoniemeester. Maar heb leuke ideen op gedaan. Verder zijn we zo ver klaar met de voorbereidingen, nu maar wachten tot het zover is.... en duimen voor goed weer....
Donderdag mag ik weer naar de gyn dus ben benieuwd wat die te melden heeft, hoe verder nu... maar dat hoor ik donderdag wel weer dan.

Nou groetjes allemaal.
xxx Niekje

hoi

wij hadden sopeciaal voor de getuigen mooie parkerpennen besteld en daar wat in laten graveren.  
dit kregen ze in het gemeentehuis en daarmee konden ze hun handtekening zetten.

ze waren hier erg blij mee.

Ha niekje,

Grappig... In schijndel bedankjes gekocht... Daar woon ik dicht bij in de buurt... Schijndel.... Ga je zelf ophalen?
Dan kunnen we daten...hahahahahaha

succes met alles!

liefs Peet

Terug
Bovenaan