Hoi Peet!
Nou volgens mij lijkt onze bruiloft dan wel een beetje op die van jullie

Wij gaan om kwart voor elf in het stadhuis trouwen en om twaalf uur hebben we de mis in de kerk. Daarna een lunch voor de daggasten en gaan wij foto's maken, later op de middag een diner met de familie en om zeven uur ook receptie. Als het goed is zal om acht uur de feestavond los barsten

Redelijk uitgebreid dus hahahah Maar dat is een keuze die je maakt. We hebben er een redelijk lange dag van gemaakt maar wel vooral met directe familie en vrienden. Ook op de avond zelf zijn we met familie, vrienden en collega's die je het jaar door ook ziet. We wilde er wel graag alles op en aan maar niet met super veel mensen.
Alleen op de receptie is natuurlijk altijd afwachten wie er allemaal komen...
Heb er wel super veel zin in en het begint nu wel aardig te kriebelen.
Nog een weekje werken en dan hebben we de week voor de bruiloft lekker vrij om de puntjes op de i te zetten en om lekker uit te rusten.
Woensdag ga ik voor de laatste keer mijn jurk passen en dan mag alles mee naar huis (bij mijn ouders dan...) Vrijdag nog even naar de kapper kleuren en knippen en dan zijn we er klaar voor!
Je kwam toch uit deze buurt he??? Helaas is het op een vrijdag, anders had je een kijkje kunnen komen nemen hahahah ;-) maar ik denk dat je gewoon moet werken op vrijdag toch??? hahahah
Ik ga idd nog niet naar de mortel omdat de gyn eigenlijk heel positief was over de uitslagen van de samenlevingstest en de uitkomst van het bloedprikken na de eisprong. Met 150 heb ik dus blijkbaar een hele goede eisprong en omdat het pas de eerste echte kans was die we gehad hebben wil ik het nog niet opgeven. Nu kan ik tijdens mijn werk even tussen door gaan maar ga ik naar de mortel wordt dat heel moeilijk. Maar het blijft natuurlijk altijd nog een optie..
Nu bij de volgende ronde een beetje geluk erbij en wie weet
Ik hoop echt dat er voor jullie deze maand goed nieuws komt!!!
Spreek jullie snel weer! xxx
Liefs van Niekje