Even heel iets anders als dat mag.....

Hoi Peetje!

Hahahaha heb de bedankjes al opgehaald voor een paar weken terug. Maar moet nog een keer terug na de bruiloft om de boeken voor de ouders af te geven en op te halen als ze klaar zijn dus wie weet tegen die tijd een keer! hahaha leuk.

Ga zo naar de gyn dus ben heel benieuwd. Hou jullie op de hoogte!

xxx Niekje

Hoi Peetje en andere meiden!

Ben vanmiddag bij de gyn geweest en het volgende gaan we doen:

Een paar dagen voor  onze bruiloft begin ik met een kuurtje provera en dan kan ik na de bruiloft gewoon weer met de clomid beginnen.
De provera houd ook enigzins de menstruatie tegen zodat ik iig geen duiveltjes op mijn bruiloft er bij heb!!!! Ze zijn niet uitgenodigd hihihihi.
Mocht ik nou voor de provera ongi worden is er natuurlijk niets aan de hand en kan ik gewoon met de clomid beginnen. Dus nog een paar weekjes wachten en dan ben ik weer helemaal in de running!! hahahah

Nou duim voor jullie allemaal en hoop als ik weer begin dat jullie naar het ander forum zijn! Balen voor mij dan natuurlijk maar het zou super de puper voor jullie zijn!!!

Nou meiden alvast een fijn weekend en tot snel!

xxx niekje

Hallo Niekje,

Fijn dat het er allemaal goed uitziet... In elk geval (zeer waarschijnlijk) geen rode duivels op je bruiloft.
Ik snap idd heel goed dat je die niet hebt uitgenodigd....
Die moeten nadien maar een keer foto's komen kijken (hahaha)

Ben je er helemaal klaar voor? Ga je het heel uitgebreid vieren?
Wij zijn (bijna) 7 jaar geleden getrouwd en hebben het toen heel uitgebreid gevierd. We trouwden om half 11 voor de wet en om 11 uur voor de kerk.
Daarna groot feest. Eerst taart, foto's maken, diner. toen kinderreceptie en gewone receptie en daarna feesten geblazen.
Het was zo'n te gek gave dag!!!
Ik hoop dat jij er straks ook met een heel goed gevoel op terug kan kijken.

Ik lees dat je straks toch weer met clomid gaat beginnen. Ga je nog niet de stap naar de Mortel zetten?
Je hebt nu natuurlijk wel een eerlijke kans gehad met de clomid, de afgelopen keer... Dat geeft de burger natuurlijk wel heel veel moed!!!

Nou meid....
Nog 2 weekjes en dan ben je de bruid... beginnen de kriebels al te komen?
en over 2 weekjes hoop ik hier goed nieuws te kunnen melden... Dat zou ook wel gaaf zijn.

Liefs en tot snel maar weer
Peet

Hoi Peet!

Nou volgens mij lijkt onze bruiloft dan wel een beetje op die van jullie :)
Wij gaan om kwart voor elf in het stadhuis trouwen en om twaalf uur hebben we de mis in de kerk. Daarna een lunch voor de daggasten en gaan wij foto's maken, later op de middag een diner met de familie en om zeven uur ook receptie. Als het goed is zal om acht uur de feestavond los barsten :)
Redelijk uitgebreid dus hahahah Maar dat is een keuze die je maakt. We hebben er een redelijk lange dag van gemaakt maar wel vooral met directe familie en vrienden. Ook op de avond zelf zijn we met familie, vrienden en collega's die je het jaar door ook ziet. We wilde er wel graag alles op en aan maar niet met super veel mensen.
Alleen op de receptie is natuurlijk altijd afwachten wie er allemaal komen...
Heb er wel super veel zin in en het begint nu wel aardig te kriebelen.
Nog een weekje werken en dan hebben we de week voor de bruiloft lekker vrij om de puntjes op de i te zetten en om lekker uit te rusten.

Woensdag ga ik voor de laatste keer mijn jurk passen en dan mag alles mee naar huis (bij mijn ouders dan...) Vrijdag nog even naar de kapper kleuren en knippen en dan zijn we er klaar voor!

Je kwam toch uit deze buurt he??? Helaas is het op een vrijdag, anders had je een kijkje kunnen komen nemen hahahah ;-) maar ik denk dat je gewoon moet werken op vrijdag toch??? hahahah

Ik ga idd nog niet naar de mortel omdat de gyn eigenlijk heel positief was over de uitslagen van de samenlevingstest en de uitkomst van het bloedprikken na de eisprong. Met 150 heb ik dus blijkbaar een hele goede eisprong en omdat het pas de eerste echte kans was die we gehad hebben wil ik het nog niet opgeven. Nu kan ik tijdens mijn werk even tussen door gaan maar ga ik naar de mortel wordt dat heel moeilijk. Maar het blijft natuurlijk altijd nog een optie..
Nu bij de volgende ronde een beetje geluk erbij en wie weet :)

Ik hoop echt dat er voor jullie deze maand goed nieuws komt!!!
Spreek jullie snel weer! xxx

Liefs van Niekje

Hee Niek,

Dat gaat helemaal goed komen daarzo met jullie bruiloft dat hoor/lees ik wel.
Nou, ik ben op vrijdag altijd vrij, dus het zou nog een optie zijn om te komen kijken of je een stralend bruidje bent.
Trouwen jullie in Venlo?
Wie weet... als ik dan bij mijn ouders ben, zou ik zomaar kunnen komen kijken...

Nou meid, succes met alle laatste puntjes op de i!
Gaan jullie ook nog op honeymoon?????

liefs
Peet

He peet!

Wat leuk dat je op vrijdag vrij bent!
We trouwen idd in het stadhuis in Venlo, Nou dat zou nog eens leuk zijn!!!
hahaha wel even voor komen stellen hoor!!   Wie weet een echte optie! ;-)

We gaan dinsdag na de bruiloft voor vier dagen naar Wenen.
Aangezien ik niet durf te vliegen  en we van te voren niet echt een reis
wilde plannen  ivm eventuele zwangerschap hebben we het wat korter en dichter bij huis gedaan. Daarbij komt ook nog eens dat ik onze honden helemaal niet zo lang kan missen hihihi. Maar we hebben het wel heel romantisch gedaan met een honeymoon arrangement in een bruidssuite met alles er op en er aan ...
We hebben in augustus nog twee weekjes vrij en dan zien we wel of we nog weg gaan.

Nou meiden ik  ga lekker slapen en spreek jullie wel weer!
Lekker weekend allemaal!

xxx niekje

Terug
Bovenaan